تیم بلژیک با پیروزی یک بر صفر مقابل انگلیس صدرنشین گروه G شد و البته به سمت دشوار جدول رفت.

به گزارش   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین بازی مرحله گروه G جام جهانی 2018 روسیه تیم های بلژیک و انگلیس از ساعت 22:30 امشب برای تعیین تیم صدرنشین به مصاف هم رفتند. 

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

 ترکیب 2 تیم : 

انگلیس:

پیکفورد، رز، استونز، کیهیل، جونز، دلف،‌الکساندر آرنولدز، دایر، لوفتس چیک، واردی و راشفورد

 بلژیک:

کورتوا، فرمالن، بویاتا، دندونکر، فلینی، ازارد، تیلمانس، دمبله، چادلی، یانوزای و بتشوایی

نتیجه لحظه به لحظه/انگلیس 0 - بلژیک 0

انگلیس بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدای بازی یک فرصت خوب برای گلزنی ایجاد کرد که کورتوا توپ را با پا دفع کرد.

بلژیک نیز پس از حمله ابتدایی انگلیس خودی نشان داد و در دقیقه هفت، تیلمانس با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه سه شیرها را تهدید کرد که پیکفورد به زیبایی توپ را مهار کرد.

دقیقه 10 بلژیک یک فرصت فوق العاده و مهمترین فرصت بازی را تا این دقیقه برای گلزنی از دست داد. باتشوایی در شلوغی محوطه جریمه انگلیس با ضربه سر فلینی مقابل دروازه انگلیس صاحب توپ شد اما ضربه اش که از دروازه بان انگلیس نیز رد شده بود توسط مدافعان این تیم از روی خط دروازه برگشت داد.

نتیجه لحظه به لحظه/انگلیس 0 - بلژیک 0

در دقیقه 12 بازیکنان انگلیس یک کرنر روی دروازه بلژیک ارسال کردند که کیهیل ضربه سر را بالاتر از مدافعان بلژیک زد اما ضربه اش به کنار دروازه رفت.

در دقایق ابتدایی برخلاف اینکه انتظار می رفت دو تیم تلاشی برای گلزنی نکنند و انگیزه ای نداشته باشند اما مسابقه سریع دنبال شد و دو تیم در 15 دقیقه ابتدایی فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند و بازی جذابی تا این دقیقه بود.

بازی پس از دقایق طوفانی ابتدای بازی کمی آرام شد و بیشتر در میانه های میدان دنبال می شد.

در دقیقه 28 بلژیک یک فرصت خوب برای گلزنی داشت اما شوت فلینی از درون محوطه جریمه انگلیس که روی ارسال ضربه کرنر صاحب توپ شد، توسط مدافعان انگلیس مقابل دروازه برگشت داده شد.

در ادامه نیمه نخست بازی هیچ اتفاقی خاصی رخ نداد و برخلاف ابتدای مسابقه یک بازی سرد و بی روح را شاهد بودیم که در میانه میدان دنبال می شد و هر دو تیم به مساوی راضی بودند.

نیمه نخست در نهایت با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

نتیجه لحظه به لحظه/انگلیس 0 - بلژیک 1

بیشتر بخوانید:

بدنارک بهترین بازیکن دیدار ژاپن - لهستان

ناوالکا: با این برد هواداران‌مان را خوشحال کردیم

در آغاز نیمه دوم بلژیک بازی را بهتر شروع کرد و توانست در یک دو صحنه انگلیس را تخت فشار قرار دهد.

در دقیقه 51 بلژیک به گل رسید. عدنان یانوزای از درون محوطه جریمه انگلیس با ضربه ای پا چپ زیبا دروازه انگلیس را باز کرد و بازی یک بر صفر شد.

نتیجه لحظه به لحظه/انگلیس 0 - بلژیک 1

در دقیقه 65 مارکوس رشفورد با دروازه بان بلژیک تک به تک شد اما نتوانست از فرصت استفاده کند و ضربه اش به بیرون رفت.

انگلیس پس از دریافت گل بازی را در دست گرفت اما خیلی به آب و آتش هم برای گلزنی نزد و بازی کم افت و خیزی را شاهد بودیم.

گرت ساوتگیت نیز خیلی علاقه ای به جبران نتیجه نداشت و بازیکنان اصلی اش از جمله هری کین آقای گل فعلی جام را به بازی نفرستاد.

نتیجه لحظه به لحظه/انگلیس 0 - بلژیک 1

شوت راشفورد در دقیقه 80 با اختلاف به بالای دروازه بلژیک رفت.

در دقیقه 82 کرنر برای انگلیس ارسال شد و بازیکنان انگلیس ضربه خطرناکی را در ادامه به سمت دروازه بلژیک زدند که فلینی مانع باز شدن دروازشان شد.

دقیقه 88 بلژیک بهترین فرصت را برای دو برابر کردن اختلاف از دست داد. شوت زیبای دنیس مرتنز را پیکفورد با شیرجه ای تماشایی مهار کرد.

در دقیقه 91 بلژیک یک فرصت عالی دیگر را از دست داد و پاس باتشوایی به جلوی دروازه انگلیس در شلوغی محوطه جریمه این تیم ، فلینی و مرتنز نتوانستند استفاده کنند و توپ دور شد.

نتیجه لحظه به لحظه/انگلیس 0 - بلژیک 1

در نهایت این دیدار با پیروزی دو بر یک بلژیک به پایان رسید تا این تیم با 9 امتیاز صدرنشین شود و در دور بعد به ژاپن برخورد کرد. انگلیس نیز با شش امتیاز دوم شد و حریف کلمبیا در دور بعد شد. انگلیسی ها البته از این شکست خیلی ناراخت نشدند زیرا  در سمت آسانتر جدول قرار گرفتند و بلژیک با وجود اول شدن در گروه در سمت دشوار جدول و جایی که برزیل حضور دارد قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/

پیروزی بلژیک مقابل انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار