وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:مشکلات مردم امروزه کم نیست، اما از آنجا ‌که دولت و مجلس را از خود می‌دانند و از رأی و نظر آن‌هاست، در سختی‌ها نیز همراه و حامی دولت و مجلس هستند.

مردم همواره در سختی‌ها پشتیبان دولت و مجلس بوده‌اندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی سیدالشهدای این شهرستان، اظهار داشت: امیدواریم این بیمارستان که بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تجهیز نیاز دارد به کلنگ‌زنی محدود نشده و با همان همتی که موجب جذب یک و نیم میلیارد تومان کمک برای آغاز کار شد، تلاش‌ها ادامه یافته و هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

وی به بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی ولیعصر (عج) اقلید اشاره و عنوان کرد: این تعداد تخت برای شهرستان اقلید اندک است و باید زودتر از این، بیمارستانی دیگر برای این شهرستان پیش‌بینی می‌شد تا امکانات و تجهیزات بهتر و بیشتری در اختیار مردم قرار می‌گرفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دولت نیز در کنار مجلس مشکلاتی دارد و مردم از مشکلات دولت به ویژه در شرایط کنونی و جدید غافل نیستند و با تأکید بر لزوم همراهی و همیاری عمومی، تصریح کرد: باید توقعات متناسب با درآمد باشد.

قاضی‌زاده هاشمی، موضوع بهداشت و درمان را از اولویت‌ها خواند و ادامه داد: مشکلات مردم امروزه کم نیست، اما از آنجا که دولت و مجلس را از خود می‌دانند و از رأی و نظر آن‌هاست، در سختی‌ها نیز همراه و حامی دولت و مجلس هستند.

وی با بیان اینکه مهم این است که مشکلات روزمره هم‌وطنانمان را کتمان نکرده و در عمل نیز بکوشیم تا کمبود‌ها را برطرف کنیم، به خاطره‌ای از افتتاح پروژه‌ای که پس از ۲۲ سال صورت گرفت اشاره کرد و از مسؤولان مربوطه خواست تا با کمک و همت جهادی در راستای اجرا و تکمیل هرچه زودتر پروژه بیمارستان سیدالشهدای اقلید بکوشند.

گفتنی است، وزیر بهداشت پس از کلنگ‌زنی بیمارستان سیدالشهدای اقلید از بیمارستان ولیعصر (عج) و درمانگاه امام هادی (ع) این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/ز

مردم به خوبی با مشکلات جنگیده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.