فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری دو سارق کارت‌های اعتباری با خودرو‌های گرانقیمت و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی این فرماندهی در فروردین امسال و طرح شکایت مبنی بر سرقت کارت اعتباری اش توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری بی ام و سفید رنگ و سرقت وجه نقد موجودی کارت از طریق خرید کالا و کارت به کارت و برداشت نقدی، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ضمن شناسایی متهمان دریافتند، این افراد با استفاده از خودرو‌های گرانقیمت اجاره‌ای اقدام به سرقت‌های مشابه در سطح این شهرستان و شهرستان‌های اطراف می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ماموران در ادامه تحقیقات پس از دو ماه، سرانجام رد این سارقان را که با یک دستگاه خودرو سواری بنز در سطح شهرستان‌های نور، محمود آباد، آمل، فریدونکنار و نوشهر اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی کردند.

سرهنگ شالیکار، افزود: با شناسایی این افراد در یک واحد مسکونی استیجاری در یکی از مناطق شهری، ماموران با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه این دو متهم به نام‌های ابوالفضل– ف. و ابراهیم– م. را دستگیر شدند.

وی گفت: در بازرسی از محل سکونت این افراد تعدادی کارت عابر، کارت ملی جعلی به همراه مقادیری مواد مخدر شیشه و یک دستگاه کارت خوان کشف کردند.
وی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به ۱۰ فقره سرقت کارت‌های اعتباری بااستفاده از روش‌های متقلبانه در واحد‌های صنفی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/آ

سارقان دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.