فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۳ میلیارد ریالی البسه قاچاق در شهرستان نور از یک واحد صنفی عرضه پوشاک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه پوشاک قاچاق در یک واحد صنفی متخلف در شهرستان نور، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران پلیس آگاهی شهرستان نور با شناسایی این واحد صنفی متخلف و انبار دپوی کالای قاچاق با هماهنگی قضائی و با حضور نماینده صنعت و معدن این واحد صنفی را مورد بازدید قرار دادند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران در بازرسی از این واحد صنفی و انبار پوشاک موفق شدند، مقادیر زیادی انواع پوشاک و البسه خارجی قاچاق فاقد مجوز قانونی را کشف کنند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کشفیات بیش از ۳ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال برآورد شده، افزود: با هماهنگی قضائی کلیه اجناس تحویل اداره تملیکی شد.

وی برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا را از برنامه‌های مهم و از اولویت‌های پلیس در سال جاری برشمرد و افزود: حمایت از کالای ایرانی از مهمترین راهبرد در زمینه توسعه اشتغال و مقابله با بیکاری در جامعه است که همگان باید در این مسیر گام بردارند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه خرید و استفاده از کالا‌های بی کیفیت خارجی ضربه مهلکی به تولیدات داخلی است به شهروندان توصیه کرد: بیاییم با خرید و حمایت از کالای ایرانی در پیشرفت اقتصادی کشور سهیم باشیم.
انتهای پیام/آ

کشف ۳ میلیاردی کالای قاچاق در شهرستان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.