رئیس فدراسیون شنا گفت: تیم ملی شنای جمهوری اسلامی ۴۵ روز دیگر در بازی‌های آسیایی شنای اندونزی شرکت می‌کند.

محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی اردبیل در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت:  تیم ملی شنای جمهوری اسلامی 45 روز دیگر در بازی‌های آسیایی شنای اندونزی شرکت می‌کند و امیدواریم تیم ملی بتواند در این مسابقات مدال‌های رنگارنگی کسب کند.

وی با اشاره به این که در حال حاضر در رشته شنا، واترپلو و شیرجه برنامه‌های خوبی انجام یافته است افزود: توسعه ورزش شنا اولویت اساسی است و امیدواریم بتوانیم در میادین بین‌المللی خوش بدرخشیم.

رئیس فدراسیون شنا گفت: با توجه به این که اشتیاق خانواده‌ها نسبت به حضور فرزندانشان در رشته شنا بسیار بالا است افزود: باید از این فرصت استفاده شود و بتوانیم ورزش شنا را در کشور همگانی کنیم.

رضوانی تصریح کرد: استان اردبیل ظرفیت بالایی در رشته شنا دارد که انتظار می‌رود با اختصاص استخر اختصاصی به این هیئت شاهد رشد و توسعه ورزش شنا در اردبیل باشیم.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و حمایت فدراسیون اداره کل ورزش و جوانان استان قرار است یک استخر ویژه و استاندارد به هیئت شنای استان اختصاص یابد تا شاهد توسعه ورزش شنا در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ع

استان اردبیل ظرفیت بالایی در رشته شنا دارد

 

برچسب ها: تیم ملی شنا ، استخر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.