مدیر عامل باشگاه استقلال تهران به احتمال فراوان به زودی از جمع آبی پوشان پایتخت جدا می‌شود و مدیر عامل جدید معرفی خواهد شد.

جدایی افتخاری از استقلال، خود خواسته یا برکناری! / ۱+۴ گزینه‌های مدیر عاملی استقلالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تيم فوتبال استقلال با هدايت وینفرد شفر و پشتيبانى مديران اين باشگاه در حالى اداره مى شود كه آبى پوشان همچنان در حال تمديد قراداد بازيكنان و البته خريد بازيكنان جديد هستند، با اين وجود شایعه تغییر مدیر عامل استقلال در راستاى نقل و انتقالات و هماهنگى اين تيم براى فصل آتى به گوش مى رسد. طبق گفته منابع آگاه اعلام شده كه افتخارى هفته گذشته استعفاى خود را به وزارت ورزش و جوانان ارائه داده و اين استعفا تا حدودى مورد موافقت قرار گرفته تا صندلى مديريت استقلال دستخوش تغييراتى شود.

افتخارى با پشت سر گذاشتن 3 سال حضور در استقلال كم كم به درب خروجى باشگاه استقلال نزديك مى شود تا در آينده شاهد حضور مدير عاملى جديد روى صندلى رياست اين باشگاه باشيم، اما مهرزاد خلیلیان مدیرعامل پیشین سپاهان گزینه ای است که نام او حوالی صندلی مدیریتی استقلال شنیده می شود و احتمال دارد کنار رفتن افتخارى از مدیرعاملی خيلى زود اتفاق بيفتد تا گزينه جديد جايگزين او شود.

همچنين گزينه هاى ديگرى نيز براى مديريت استقلال در تيررس وزارت ورزش و جوانان قرار دارد كه در حال حاضر مسئولان وزارتخانه در حال بررسى آنها هستند. با پيگيرى از برخى از اعضاى هيئت مديره استقلال، آنها در جريان جدايى افتخارى نبودند و حتى يكى از نزديكان استقلال اعلام كرد كه در آخرين صحبت هايش با افتخارى وى اعلام داشته كه اين موضوعات شايعه است، در حالى كه افتخارى شخصا براى استعفا پا پيش گذاشته است.

مهرزاد خلیلیان مدیر عامل سابق باشگاه سپاهان اصفهان و 2 گزینه از داخل مجموعه باشگاه به همراه 2 گزینه دیگر که هنوز نام آنها رسانه ای نشده، شانس زیادی برای تصاحب صندلی  مدیریت استقلال دارند و بزودی نام آنها را منتشر خواهیم کرد.

امير حسين فتحى یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال درباره خبر تغییر مدیرعامل این باشگاه اظهار بی اطلاعی کرد.

همچنین زمانى عضو هیئت مدیره استقلال نیز گفت: هنوز به طور رسمى چيزى به ما اعلام نشده و در جريان این خبر نيستم، اما اين موضوع را در رسانه ها شنيده ام.

انتهای پیام/

استعفاى افتخاری از مديريت استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.