تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی عازم کشور ترکیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  دومین جلسه تمرینی تیم تراکتورسازی زیر نظر جان توشاک پشت در‌های بسته برگزار شد.

سرمربی ولزی تیم تراکتورسازی برنامه خود را به باشگاه ارائه داده و قرار است هفته آینده این تیم با پرواز اختصاصی برای برگزاری یک اردوی ۲ هفته‌ای روانه ترکیه شود.

تراکتورسازی تبریز با مالکیت جدید برنامه گسترده‌ای برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور داشته و در راستای این سیاست جان توشاک به عنوان مربی جذب گردید.

تیم تراکتورسازی تبریز برای حضور در اردوی ترکیه با هواپیمای اختصاصی خود سفر می‌کند و تراکتورسازی نخستین تیم فوتبال ایران است که صاحب هواپیمای اختصاصی شده و بدون دغدغه سفر می‌کند.

اردوی تیم تراکتورسازی از ۱۳ تیر آغاز شده و تا ۲۷ تیر ادامه می‌یابد. در این اردو تیم تراکتورسازی ۳ بازی تدارکاتی نیز با تیم‌های حاضر در کشور ترکیه برگزار می‌کند.

احتمال دارد بازیکنان خارجی مد نظر جان توشاک در اردوی تراکیه به تیم تراکتورسازی ملحق شوند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای فصل جدید لیگ برتر تا به امروز محسن فروزان، علی رضا نقی‌زاده، محمد اهل شاخه، رضا آقابابایی، علی عبدالله‌زاده و محمد طیبی را جذب کرده و جدایی مهدی کیانی، محمد ایران‌پوریان، فرزین گروسیان، هادی محمدی و محمد ابراهیمی از این تیم قطعی شده است. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری اردوی تیم تراکتورسازی در کشورترکیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.