برخي افراد فقط از نردبان احزاب بالا مي‌روند/ تريبون‌هاي رسمي نظام اين روزها محلي براي انتقاد از دولت شده استدبير كل جامعه اسلامي مهندسين، گفت: متأسفانه برخي از افراد احزاب را فقط براي دوران انتخابات مي‌خواهند و پس از آن توجهي به مواضع آن حزب ندارند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی   باشگاه خبرنگاران،  محمدرضا باهنر دبير كل جامعه اسلامي مهندسين در سيزدهمين مجمع عمومي سراسري جامعه اسلامي و مهندسي، اظهار كرد: طي 30 سال گذشته تلاش كرديم كه يك فعاليت نخبگاني را ثمر برسانيم كه حاصلش آن شده است كه امروز تعداد اعضاء جامعه اسلامي مهندسين به هزار نفر رسيده است.

باهنر با اشاره به وضعيت داخلي كشور و مشكلاتي كه از حيث اقتصادي به وجود آمده است، گفت: در شرايط فعلي،‌ وحدت نياز اصلي جامعه است و ما بايد رقابت‌ها را كنار بگذاريم و رقابت‌ها صرفا براي دوران انتخابات باشد و پس از آن در كنار هم براي حل مشكلات كشور بايستيم.

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين با تأكيد بر اينكه در این شرايط همگي بايد به دولت كمك كنيم، تصريح كرد: متأسفانه اين روزها برخي افراد از تريبون‌هاي رسمي نظام كه از خزانه بيت‌المال است،‌ استفاده مي‌كنند و درباره ناكارآمدي دولت صحبت مي‌كنند.

وي تأكيد كرد: دستور مقام معظم رهبري در اين شرايط خاص اين است كه همه مسئولان باهم همدلي داشته باشند و به دنبال عبور دادن كشور از اين چالش‌ها باشند.

باهنر در ادامه بيان كرد: شعار سيزدهمين مجمع عمومي جامعه اسلامي مهندسين، ‌گفتمان حزبي، اخلاق مداري، آرامش سياسي،‌ ضرورت مردم سالاري ديني است.

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين با بيان اينكه متأسفانه ما چند حزب قدرتمند و چارچوب‌دار نداريم و اين موضوع باعث شده كه نگران آينده مردم سالاري ديني باشيم، خاطرنشان كرد: جاي تأسف دارد كه بسياري از افراد در كشورمان در زمان انتخابات از نردبان احزاب بالا مي‌روند اما پس از انتخابات به مواضع آن حزب كاري ندارند و مشكل بدتر آن است كه اين افراد توجهي هم به مردم ندارند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۸ تير ۱۳۹۷
باید مدیران کارآمد و نخبه ی جوان جایگیزین بازنشستگان شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۷ تير ۱۳۹۷
توروخدا گرونی را کنترل کنید
آخرین اخبار