نتانیاهو یک روز آب نشان ملت میدهد و روز دیگر برایمان روپایی می‌زند/احزاب درباره مسائل روز دغدغه‌مند باشندمعاون سیاسی وزارت کشور گفت:در شرایطی قرار داریم که نتانیاهو به عنوان سردمدار رژیمی غاصب و کودک کش یک روز آب نشان ملت ما میدهد و روز دیگر برایمان روپایی می‌زند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل جبارزاده در همایش ملی خانه احزاب با بیان تسلیت به مناسبت شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان اظهار کرد: شهید بهشتی از بانیان و حامیان احزاب در اوایل انقلاب بودند و اگرچه مدت زمان کوتاهی در میان ما بودند اما اثرات موثری از ایشان مانند قانون اساسی به یادگار مانده است.

وی افزود:ما نیز وظیفه داریم ، شهدایی مانند شهید بهشتی را به نسل جدید معرفی  و تداوم راه ایشان را میسر کنیم .

جباررزاده تصریح کرد: امروز وزارت کشور و کمیسیون ماده ده احراب که متولی تشکل‌ها است متفاوت از ادوار گذشته عمل می‌کند و اعضای کمیسیون اعم از نمایندگان قوه قضاییه،مجلس،خانه احزاب و دستگاههای امنیتی به عنوان ناظر در جلسات ما شرکت می کنند و امروز همدلی بزرگی در کمیسیون ماده ده احزاب وجود دارد و دیدگاه ما نیز به احزاب حمایتی بود و اگر مشکلی به وجود بیاید در صدد حل آن هستیم.

وی ادامه داد: شهادت می دهم آنچه درباره حمایت از احزاب نزد وزیر کشور برده ایم موردی نبوده که ایشان موافقت نکنند و این امر فرصتی برای نقش آفرینی احزاب است .

معاون سیاسی وزارت کشور گفت:دانشگاهیان و نخبگان سیاسی نیز همواره در جلسات احزاب و کمیسیون با اشتیاق حضور یافته اند و در کار گروههای مشورتی نقش پررنگی داشته اند ،همچنین نگاه دولت روحانی به احزاب بسیار مثبت است، به نحوی که در دولتهای گذشته مسئولان خود را بی نیاز از وجود تشکلها تلقی میکردند اما در شرایط کنونی چنین نیست.

جبار زاده تاکید کرد:ما پذرفته ایم که احزاب نقش موثری در کشور دارد قانون اساسی نیز به آن تاکید شده و انتظار میرود که احزاب عملیاتی تر از گذشته عمل کنند.

معاون سیاسی وزارت کشور خاطر نشان کرد:ما در شرایطی قدار داریم که نتانیاهو وه سردمدار رژیمی غاصب و کودک کش است یک روز آب نشان ملت ما میدهد و روز دیگر برایمان روپایی میزند لذا باید احزاب درباره مسائل روز دغدغه مند باشند نه موضوعات جناحیشان.

وی ادامه داد: مسائل اقتصادی در راس مشکلات جامعه قراردارد و آن چه که از احزاب انتظار میرود این است که در شرایط روز نقش آفرینی و اظهار نظر کنند .

جبارزاده یادآور شد:متاسفانه احزاب فعالیت فصلی داشته و در انتخابات فعال میشوند و امروز شرایطی به وجود آمده که تشکلهای سیاسی باید در همه فصول فعال باشند چرا که آمریکا و اسراییل به دنبال فروپاشی نظام هستند

وی تصریح کرد: همه کسانی که عاشق نظام هستند باید عملیاتی حرکت کنند ، چرا که در مسائل اقتصادی ،اجتماعی، و فرهنگی جنگ های روانی بسیاری از طریق رسانه های معاند به مردم تحمیل میشود و ما وظیفه داریم با تمام وجود در سنگر انقلاب مبارزه کنیم.

معاون سیاسی وزارت کشور افزود:مردم ما ثابت کرده اند که مرد روزهای سخت هستند و انقلاب را به پیروزی رساندند و امروز ما نیز در پشت خاک ریزهای اقتصادی قرارداریم و با غیرت ایرانی خواهیم توانست بیش از پیش مقتدرانه در سایه همدلی بر دشمنان پیروز شویم و احزاب نیز باید پرچمدار توده های مردم باشند،وزارت کشور نیز با تمام وجود حامی احزاب است تا در تمام عرصه ها و مشکلات جاری کشور نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار