برخی افرادی که بر مسند قدرت تکیه زده اند از احزاب واهمه دارند/مشکلات امروز کشور به دلیل عدم گفت‌وگوی دولت با ملت استحسین کمالی گفت: امروز خطر تا پشت دروازه های کشور آمده و دشمنان قصد توطئه برای ایران را دارند و عمده دلیل بروز این امر ناشی از عدم وجود گفت‌وگوی متقابل میان مردم و دولت است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار در همایش ملی خانه احزاب ضمن گرامیداشت شهید بهشتی و ۷۲ تن از همرزمانشان اظهار کرد: بزرگترین موفقیت دشمنان انقلاب فاصله افکندن میان مردم و مسئولین بود چرا که مسئولین در ساختمانهای حفاظت شده به سر بردند و مردم دیگر نتوانسنتد انها را از نزدیک دبده و تعامل داشته باشند. ‌

وی افزود:شرایط به گونه ای شده که بخشی از مردم پیامهای خود را از طریق پیامک به مسئولین منتقل می کنند و زمانی که مسئولان با مردم سخن می گویند این گفتگو به تعامل دو طرفه شباهتی ندارد.

کمالی تصریح کرد: امیدوارم نشست امروز مقدمه ایجاد گفتگویی باشد که ملت و دولت بتوانند با هم سخن بگویند چرا که امروز خطر تا پشت دروازه های کشور آمده و دشمنان قصد توطئه برای ایران را دارند و عمده دلیل بروز این امر ناشی از عدم وجود گفت‌وگوی متقابل میان مردم و دولت است لذا مسئولان بدانند که دولت به معنای قوه مجریه نیست بلکه تمام سه قوه را در برمی گیرد.

دبیر کل خانه احزاب خاطر نشان کرد: در بسیاری از کشورها احزاب از پایه های شکل دهنده دموکراسی هستند و برنامه های خود را به مردم و دولت ارائه میدهند، اما در کشور ما متاسفاته این گونه نیست و برخی از افراد که بر مسند قدرت تکیه زده اند یا احزاب را برای خود خطر احساس کرده و یا به آن نگاه ابزاری داشته اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: خانه احزاب ، کمالی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۷ تير ۱۳۹۷
گفتگوی بی عمل چه فایده داره!
آخرین اخبار