شاهزاده ویلیام که به فلسطین سفر کرده است، با محمود عباس دیدار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، شاهزاده ویلیام، نوه ملکه انگلیس و نخستین عضو خاندان سلطنتی این کشور که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است، با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

شاهزاده ویلیام خطاب به فلسطینی ها: شما فراموش نشده اید

شاهزاده ویلیام در این دیدار با تشکر از استقبال صورت گرفته از وی، در خصوص همکاری صمیمانه و تنگاتنگ با طرف فلسطینی ابراز امیدواری کرد.

محمود عباس نیز در این دیدار گفت: طرف فلسطینی در رسیدن به صلح با اسرائیل جدی است تا بدین منظور دو دولت در مرزهای چهارم ژوئن 1967با امنیت و ثبات زندگی کنند.

محمود عباس همچنین اعلام کرد: ما خواهان رسیدن به صلح از طریق مذاکرات هستیم و موضع ما از گذشته تغییری نکرده است.

عباس در ادامه درباره سفر نوه ملکه انگلیس گفت: این سفر روابط دوستانه را میان دو ملت انگلیس و فلسطین تقویت خواهد کرد.

شاهزاده ویلیام نیز در سخنانی که در مکانی سرباز در کنسولگری انگلیس در قدس اشغالی ایراد کرد، خطاب به فلسطینی ها گفت: پیام امشب من این است که شما فراموش نشده اید. این تجربه ای ارزشمند بود که با شما و فلسطینی های دیگر در کرانه باختری دیدار کنم و به سخنان شما گوش فرا دهم.

شاهزاده ویلیام همچنین پس از دیدار با محمود عباس به اردوگاه جلزون رفت تا از یک مرکز بهداشتی و یک مدرسه که زیر نظر آژانس امداد و کار پناهندگان فلسطینی ( آنروا) اداره می شود ، بازدید کند.

نوه ملکه انگلیس پس از آن به قلب شهر رام الله رفت و در آنجا از گروهی نمایشی که سرود «ای وطنم» را اجرا می کردند، بازدید کرد. شاهزاده ویلیام همچنین به گردش در بازارهای رام الله پرداخت و طعم قهوه عربی و غذاهای محلی مانند فلافل، شاورما و کنافه را نیز چشید.

شاهزاده ویلیام خطاب به فلسطینی ها: شما فراموش نشده اید

شاهزاده ویلیام خطاب به فلسطینی ها: شما فراموش نشده اید

انتهای پیام/

دیدار نوه ملکه انگلیس با محمود عباس

برچسب ها: انگلیس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار