بیش از سه هزار داوطلب مهابادی امسال در آزمون کنکور سراسری شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،نماینده سازمان سنجش در مهاباد گفت:امسال  شاهد افزایش 600  نفری تعداد شرکت کنندگان آزمون سراسری در مقایسه با پارسال هستیم .

معروف خلیلی افزود:امسال سه هزار و 309 دانش آموز مهابادی در کنکور سراسری سازمان سنجش شرکت می کنندکه از این تعداد داوطلب ،یکهزار و 795 نفر خانم و یکهزار و 514 نفر آقا هستند.

وی، همچنین با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور مهاباد رتبه برتر نحوه برگزاری آزمون سراسری را در سال گذشته کسب کرد،افزود: امسال بیش از 200 نفر ناظر و هماهنگ کننده، مسئولیت برگزاری آزمون کنکور سراسری در این شهرستان را بر عهده دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد مهاباد با بیان اینکه آزمون سراسری همچون سایر شهرهای ایران در چهار گروه آزمایشی برگزار می شود، گفت: گروه آزمایشی علوم تجربی با دو هزار و 160 نفر داوطلب، بیشترین شرکت کننده را در مهاباد به خود اختصاص داده است.

نماینده سازمان سنجش در مهاباد ادامه داد: در گروه آزمایشی علوم انسانی 445 نفر، زبان خارجی 349 نفر، ریاضی و فیزیک 206 نفر و هنر 149 نفر شرکت کننده ثبت نام کرده اند.

خلیلی اضافه کرد: آزمون کنکور سراسری امروز پنجشنبه هفتم تیرماه و جمعه، هشتم تیرماه در دانشگاه پیام نور مهاباد و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

آغاز رقابت داوطلبان در کنکور سراسری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.