فرمانده نیروی انتظامی گراش از دستگیری سارقان طلا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی بابایی فرمانده نیروی انتظامی گراش گفت: با توجه به وقوع یک فقره سرقت منزل در شهرستان گراش، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات میدانی و اظهارات مالباخته، مشخص شد سارقان پس از سرقت خود را از دید ماموران مخفی کرده اند.

سرهنگ بابایی تصریح کرد: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چند روزه کارآگاهان، ۳ نفر متهم در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به سرقت طلاجات از منزل شاکی اقرار و بیان کردند اموال مسروقه را به فردی به هویت «ج-ر» فروخته اند.

فرمانده نیروی انتظامی گراش با اشاره به اینکه در یک عملیات ضربتی مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه مالخر ۵ عدد گوشواره، ۶ عدد النگو، یک عدد دستبند طلا، ۴ عدد انگشتر، ۳ عدد گلوبند، یک عدد پشت دست، یک عدد تسبیح طلا و ۲ عدد زاغ طلا کشف شد.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی، بیان کرد: از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل و محل‌هایی که سارقان به آسانی به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند خودداری کرده و در صورت نگهداری این اشیاء در منزل از گاو صندوق‌هایی که از استحکام لازم برخوردار است، استفاده کنند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقان در گراش

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار