سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان، رونالدو و کوارشما دو بازیکن تیم ملی کشورش را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان، درمصاحبه ای با روزنامه پرتغالی «پابلیکو» از کریستیانو رونالدو و ریکاردو کوارشما دو بازیکن تیم ملی کشورش به شدت انتقاد کرد، این دو بازیکن  در پایان بازی ایران- پرتغال در جام جهانی 2018 که با تساوی یک بر یک به پایان رسید با کی روش احوالپرسی نکردند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

کی روش گفت: " من کسانی را که با مربی‌ای که 12 سال در خدمت تیم‌های ملی پرتغال بوده است، احوال پرسی نمی کنند،نمی شناسم. من با پرتغال به عناوین قهرمانی اروپا و جام جهانی رسیده ام و اصلاحات و ایده های جدیدی به فوتبال آورده ام. تاریخ فدراسیون فوتبال پرتغال در جزیره مادیرا و با کریستیانو رونالدو آغاز نشده است.
این تاریخ مدت ها پیش شروع شد و ارزش‌هایی که من از ژوزه آگوستو، سیموئس، اوزه‌ بیو، اومبرتو کوئلیو و ... آموختم اینهایی نیست که الان می‌بینم.
من نمی‌گویم ارزش‌هایی که بازیکنان این روزها دارند بد است اما این ارزش‌ها ارزش هایی نیست که من و خیلی‌های دیگر، داریم.
این مربی پرتغالی افزود:« برخی از کسانی که تلاش داشتند شخصیت و زندگی حرفه‌ای مرا تخریب کنند اکنون یا در زندان هستند یا در راه رفتن به زندان.»

با این حال، کی روش جملاتی نیز درباره ریکاردو کوارشما داشت. زننده گل پرتغال پس از بازی با ایران گفته بود: «آنچه مرا عصبانی و خشمگین کرد، رفتار کی روش بود. او به عنوان یک پرتغالی، باید برای بازیکنان هموطنش احترام بیشتری قائل می‌شد.»

کی‌روش در واکنش به این اظهارات، گفت: کوارشما هنوز باید برای تیم ملی کشور من بازی کند و من قصد ندارم درباره او زیاد حرف بزنم. اما اگر همه مربی هایی که داشته درباره او صحبت می کردند، سالها می توانستند درباره او حرف بزنند، همه آنها از اسپورتینگ لیسبون تا پورتو. بهتر است که ما این بحث را همین جا رها کنیم.اگر او می‌خواهد چیزی درباره من بگوید، شجاعت داشته باشد و الان آن را بگوید. می‌گوید من به بازیکنان پرتغالی احترام نمی گذارم، چطور به آنها احترام نمی گذارم ؟ با تمام اینها من خوشحالم که در پایان بازی سه بازیکن پرتغال با من احوالپرسی کردند: آدرین سیلوا، برونو آلوس و بتو.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/


حمله کی روش به دو بازیکن هموطنش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۰۸ تير ۱۳۹۷
حتما نباد اونا برنده باشن اگه همیشه قراره تیمهای خاص قهرمان بشن ... با قرعه کشی بهتره قهرمان را پیدا کنیم اینهمه هزینه و تلاش برا چی
آخرین اخبار