رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: امسال در مسابقات پارآسیایی جاکارتا ورزشکاران این فدراسیون در ۱۳ درشته ورزشی در قالب ۲۲۰ ورزشکار به این مسابقات اعزام می‌شود.

۲۲۰ ورزشکار به مسابقات پارآسیایی جاکارتا اعزام می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید علی صمیمی ظهر امروز در مجمع سالانه هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان بوشهر با بیان اینکه هیئت جانبازان و معلولان این استان یکی از هیئت‌های برتر کشور است اظهار داشت: هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان بوشهر در چندین رشته، اسکلت اصلی تیم ملی را در رشته‌های فوتبال هفت نفره و دو ومیدانی را تشکیل می‌دهند.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و آموزش و پرورش خبرداد و بیان کرد: برای گسترش رشته ورزش جانبازان و معلولان در کشور تفاهم نامه‌ای فی مابین سازمان بهزستی، اداره کل آموزش و پرورش استثنایی و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شده است که از ظرفیت‌های این نهاد‌ها برای جامعه هدف استفاده شود.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به اعزام ورزشکاران به مسابقات پارآسیایی جارکارتا تصریح کرد:امسال در مسابقات پارآسیایی جاکارتا ورزشکاران این فدراسیون در ۱۳ درشته ورزشی در قالب ۲۲۰ ورزشکار به این مسابقات اعزام می‌شود.

صمیمی تصریح کرد: امسال به دنبال آن هستیم جایگاه چهارمی این فدراسیون در مسابقات پارآسیایی گذشته را ارتقا دهیم.

رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان از تخصیص ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده دستگاه اجرایی به وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: در سال گذشته این آیین نامه از سوی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که سهم ورزش جانبازان و معلولان به وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان‌های کشور ابلاغ شد که این مصوبه کمکی مهمی به تقویت ورزش همگانی و قهرمانی استان‌های کشور در این رشته می‌کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ هزار ورزشکاران سازمان یافته در کشور هم اکنون فعالیت می‌کنند خاطر نشان کرد: از این تعداد ۳۵ هزار ورزشکار در بعد همگانی و ۵ هزار نفر در بعد قهرمانی در رشته مختلف فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/م

ورزشکاران کشور در ۱۳ رشته ورزشی به مسابقات پارآسیایی جاکارتا اعزام می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.