هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: عملکرد و کیفیت تیم ما در جام جهانی ۲۰۱۸ کل دنیا را شوکه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: حق ما مقابل پرتغال پیروزی بود. بازیکنان حریف می‌دانستند در صورت شکست مقابل ایران حذف می‌شوند و به همین دلیل استرس داشتند. این امر عجیب بود. هرچند در صعود ناکام ماندیم، اما خوشحالی مردم برای ما بهترین اتفاق است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او درباره بحث تمدید قرارداد کارلوس کی روش و شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا بیان کرد: جام ملت‌های آسیا پس از جام جهانی که بزرگ‌ترین اتفاق فوتبالی جهان است. می‌توانیم پس از سال‌ها در آن مسابقات نتایج خوبی بگیریم. یک دل شدن بازیکنان تیم ملی ایران حاصل تلاش کارلوس کی‌روش است و بازیکنان با او راحت هستند، اما فدراسیون فوتبال باید درباره تمدید قرارداد او تصمیم بگیرد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درمورد نگاه رسانه‌های جهان به تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: مشخص بود که عملکرد تیم ملی ایران دنیا را شوکه کرده است. به مطالب طنزی که پیش از جام جهانی در مورد تیم ملی منتشر شد، توجهی نکردیم، به زمین رفتیم و کیفیتمان را نشان دادیم. این مسائل دست به دست هم داد و سبب شد تا دنیا فوتبال ما را بیشتر بشناسد. در کل عملکرد ما منجر به شادی مردم شد و نماینده خوبی برای ملت ایران بودیم.

بیشتر بخوانید:

امیری:خوشحالم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم

آزمون: بازیکنان حریف به ما فحاشی می‌کردند/غیرت باعث این نتیجه خارق العاده شد

ملی پوشان کشورمان به ایران بازگشتند+ مصاحبه

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات علیرضا جهانبخش درباره وضعیت تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار