مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از چاپ کتاب آثار هنرمندان حوزه هنر‌های تجسمی خبر داد و گفت: مجموعه از آثار ماندگار هنرمندان استان به انتخاب کارشناسان حوزه هنر‌های تجسمی گردآوری می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جلال قلعه شاخانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان چاپ کتاب آثار هنرمندان حوزه هنر‌های تجسمی را یک خواسته برحق هنرمندان این حوزه عنوان کرد و گفت: این اداره کل در حد توان از چاپ این کتاب حمایت می‌کند.
وی با بیان اینکه جمعی از کارشناسان این حوزه بر انتخاب آثار نظارت خواهند داشت، ادامه داد: مجموعه‌ای از آثار ماندگار هنرمندان در قالب این کتاب گردآوری و با تایید هیئت انتخاب آثار چاپ می‌شود.
قلعه شاخانی همچنین گفت: برای چاپ این کتاب در نظر داریم نظرات پژوهشی هنرمندان و کارشناسان حوزه هنر‌های تجسمی به صورت مجزا در کنار مجموعه باشد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همچنین نسبت به تسهیل بهره گیری از نگارخانه ارشاد قول مساعد داد و خاطر نشان کرد: وجود جمع کثیری از هنرمندان افتخارآفرین و بزرگ در سطح ملی و جهانی در کردستان وجه تمایز ما با سایر استان‌های کشور است و لازم است از این ظرفیت برای توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر بهره گرفت.
انتهای پیام/م

گردآوری  آثار هنرمندان حوزه هنر‌های تجسمی کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.