مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: آزمون مربیگری دوره سبک زندگی اسلامی در ۸ شهرستان استان برگزار می‌شود.

جواد یزدانی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: آزمون مربیگری دوره سبک زندگی اسلامی همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۸ تیرماه در محل بقاع متبرکه هر شهرستان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این آزمون در رشته‌های خانواده، ازدواج، فرزند پروری و مهارت‌های فردی و سازگاری برگزار می‌شود، افزود: سوألات این آزمون به صورت تستی و تشریحی و تست شخصیت به صورت کتبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون مربیگری دوره سبک زندگی اسلامی، در ۸ شهرستان استان فارس برگزار می‌شود، ادامه داد: آزمون مربیگری دوره سبک زندگی اسلامی در شهر شیراز با حضور ۲۴ نفر از مربیان در محل قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) در ساعت ۹ صبح، در شهرستان ممسنی با حضور ۱۳ نفر از مربیان در محل امام زاده شمس الدین محمد (ع) از ساعت ۸ صبح، در شهرستان لارستان با حضور ۱۲ نفر در محل امام زاده میرعلی ابن الحسین (ع) در ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

یزدانی با بیان اینکه این دوره از آزمون در شهرستان مرودشت با حضور ۱۲ نفر از مربیان در محل حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) در ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود، اضافه کرد: آزمون مربیگری دوره سبک زندگی اسلامی در شهرستان پاسارگاد با حضور ۹ نفر از مربیان در محل امام زاده حسین (ع) از ساعت ۱۰ صبح، در شهرستان گراش در محل بقعه متبرکه شیخ عبدالله انصاری از ساعت ۱۰ صبح با حضور ۱۲ نفر مربی و در شهرستان کازرون با حضور ۸ نفر از مربیان در محل سالن اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان در ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس ادامه داد: پس از اعلام نتایج این آزمون مربیانی که پذیرفته شدند برای گذراندن دوره‌های تخصصی به شهر مقدس قم اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: هدف اصلی برگزاری این دوره‌ها تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی، ایجاد روحیه تکلیف وخودباوری در بین خانواده ها، معرفی و تبیین سبک زندگی اسلامی و توانمندسازی خانواده‌ها و جوانان با سبک زندگی اسلامی است.

انتهای پیام/ن

آزمون مربیگری دوره سبک زندگی اسلامی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار