فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: از سال گذشته تا کنون، ۲۹۴ عملیات مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر در محور‌های مواصلاتی استان صورت گرفته و ۹۶ باند در این زمینه منهدم شده است.

انهدام ۹۶ باند قاچاق مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی آذربایجان غربیبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛  سردار "ناصر اصلانی" فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در همایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر که در مجتمع امام علی (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: از ۳ هزار و ۶۰۰ شهید مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور ۱۰۴ تن از این شهدا متعلق به استان آذربایجان غربی است.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی یکی از استان‌های در مسیر ترانزیت موادمخدر در کشور است، گفت: طی یک سال گذشته ۲۲ تن و ۹۱۱ کیلو گرم مواد مخدر در استان کشف شده است.
این مقام ارشد انتظامی، برخورد پلیس با فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر را جدی دانست و گفت: در یک سال گذشته با دستگیری بیش از ۵۰۰ سوداگر مرگ، ۹۶ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شد که رشد ۹ در صدی را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه پاک سازی مناطق آلوده آذربایجان غربی ۱۸ درصد افزایش داشته، عنوان کرد: از سال گذشته تا کنون در محور‌های مواصلاتی سطح استان ۲۹۴ عملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر صورت گرفته که این افراد در صدد خارج کردن مواد مخدر از مرز‌های آذربایجان غربی بودند.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر نقش تاثیرگذار مشارکت شهروندان در مبارزه با موادمخدر، یادآور شد: باید اثرات مخرب مواد مخدر را به درستی به خانواده‌ها و جوانان آموزش داد و از ظرفیت‌های مردمی در امر مبارزه با این پدیده ویرانگر، استفاده کرد.
انتهای پیام/ح


انهدام باند قاچاق مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.