ال جی گوشی‎های جدید خود را با 5 دوربین تولید خواهد کرد

در شایعات جدیدی از ال جی خبر می‌رسد که این شرکت برای V40 قرار است 5 دوربین بگذارد.

ال جی گوشی‎های جدید خود را با 5 دوربین تولید خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با کیفیت بودن در بین گوشی‌های جدیدی که به بازار می‌آید، سخت است اما ال جی برای بهترین بودن پرچمدار خود با مدل V40 راه حلی پیدا کرده است. سایت Android Police شایعه را منتشر کرده است که خبر از تولید پرچمدار بعدی ال جی با 5 دوربین می‌دهد که می‌تواند برعکس گوشی‌های نسل قبل ال جی (V30 و V35) که با سه دوربین خود موفق نشده بودند، بازار را به دست خواهد گرفت.

به گفته منبع سایت Android Police، قرار است V40 با سه دوربین در پشت دستگاه مانند گوشی هوآوی P20 Pro که اولین گوشی با سه دوربین در پشت دستگاه بود، تولید شود. این گوشی همچنین با دو دوربین در جلوی دستگاه برای سلفی تولید خواهد شد که شایعه شده این قابلیت برای اسکن سه بعدی چهره و باز کردن قفل گوشی روی دستگاه قرار خواهد گرفت. هر چند ایده اینکه در پشت دستگاه سه دوربین و در جلو دو دوربین وجود داشته باشد، ایده جدیدی نیست اما با هم قرار گرفتن این دو در کنار هم کار و ایده‌ای جدید است. اگر این شایعات درست باشند، این گوشی بیشترین تعداد دوربین در یک اسمارت‌فون را خواهد داشت.

V30 در ظاهر مدل بزرگ شده G6 بود. V40 هم به تبعیت از نسل گذشته خود از نظر ظاهر شبیه به G7 ThinQ خواهد بود. این گوشی با بریدگی بالای صفحه نمایش و پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تولید خواهد شد. چهار رابط لمسی کاربری ال جی در پایین صفحه نمایش، دکمه‌های کنترل در کناره دستگاه و حسگر اثر انگشت هم در پشت دستگاه قرار خواهد گرفت.

اگر سرعت تولید گوشی‌های ال جی مانند سال گذشته خود باشد، احتمال می‌رود خبرهای مربوط به V40 را در روزهای داغ تابستان و خبرهای معرفی رسمی آن را در پاییز امسال خواهیم شنید پس زیاد لازم به صبر کردن نیست.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار