محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مدير جديد دفتر نگهداري راههاي روستايي و فرعي شد.

محمد رودباری، مدیر جديد دفتر نگهداري راههاي روستايي و فرعي شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در مراسمي با حضور معاون راهداري سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي و مسئولان و كاركنان دفتر نگهداري راههاي روستايي سازمان، سرپرست اين دفتر معرفي و از خدمات مدير پيشين قدردانی شد.

معاون راهداري سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این مراسم با اشاره به اینکه در حال حاضر بيش از 200 هزار كيلومتر راه اصلي و فرعي و شرياني در كشور وجود دارد كه حدود 120 هزار كيلومتر آن، راه روستايي است، اظهار داشت: حوزه كاري راهداري و نگهداري از راهها جزء‌ حوزه‌هاي حائز اهميت است كه داشتن نظم و برنامه در انجام پروسه‌ها و فرآيندهاي كاري اين حوزه در تحقق اهداف تعيين شده و پيشبرد صحيح و مطلوب پروژه‌ها نقش مهمي دارد.

حيدر مطاعي با اشاره به اينكه افرادي كه در حوزه نگهداري راههاي روستايي و فرعي چه در ستاد و چه در استانها فعال هستند، با دقت‌نظر و دلسوزانه انجام فعاليت دارند افزود: همه ما در حوزه راهداري عضو يك تيم و كارگروه هستيم كه هر فرد خود در جايگاه سازماني خود نقش مهمي را ايفا مي‌كند كه چنانچه يكي يا بخشي از گروه به خوبي انجام خدمت نكند، كار به شكل دلخواه پيش نخواهد رفت.

در ادامه اين مراسم محمد رودباري، سرپرست جدید دفتر نگهداري راههاي روستايي و فرعي نيز اهداف و رئوس برنامه‌هاي كاري در جهت اعتلاي فعاليت هاي اين حوزه تخصصي و ارتقاي وضعيت راههاي روستايي و فرعي سراسر كشور تشريح كرد و خواستار مشاركت و همراهي بيش از پيش تمامي دست‌اندركاران اين بخش در ستاد و استانهاي سراسر كشور شد.

در این مراسم از خدمات حيدر نوروزي مديركل سابق دفتر نگهداري راههاي روستايي و فرعي تجلیل و محمد رودباری به عنوان مدیرکل جدید این دفتر معرفی شد.

گفتنی است، محمد رودباری در حال حاضر با حفظ سمت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان است که به زودی مدیرکل جدید این استان نیز معارفه می شود.

انتهای پیام/ د 

معارفه مدیر جديد دفتر نگهداري راههاي روستايي و فرعي کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.