مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:میز خدمت در راستای صدور بخشنامه سازمان امور اداری واستخدامی کشور و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در قسمت درب ورودی این اداره کل ایجاد و کارشناسان حوزههای روابط کار، تعاون، اشتغال و سایر بخشهای مرتبط مستقر در محل میز خدمت در حال پاسخگوی مراجعین هستند.
وی اضافه کرد: مراجعین با حضور درمحل میز خدمت و بدون مراجعه به واحدهای داخلی، خدمت مورد نیاز خود را صرفاً از طریق این میز دریافت خواهند کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هدف از راهاندازی میز خدمت در این اداره کل را اجرای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری در راستای دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه، ارائه خدمت به موقع و مؤثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع بیان کرد.
جهاندیده افزود: در میز خدمت اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه ارائه شده و مدارک و درخواستهای مراجعین دریافت میشود، همچنین در زمان مراجعه ارباب رجوع امور و درخواستهای متقاضان پیگیری و در صورت زمان دار بودن پیگیری برخی خدمات، تاریخ مراجعه و زمان ارائه خدمت نهایی به آنها ابلاغ خواهد شد.
وی گفت: امکانات لازم جهت خدمت هرچه بهتر به مراجعین در محل میز خدمت مستقر و تجهیز شده است و تمام امور مربوط به درخواستهای مراجعین وخدمات مورد نیاز مردم در نهایت سرعت و دقت صورت خواهد پذیرفت.
انتهای پیام/ع