در پی صدور حکم دیوان عالی آمریکا در تأیید فرمان ضدمهاجرتی ترامپ علیه اتباع کشور‌های عمدتاً مسلمان، معترضان با تجمع در خارج از ساختمان دادگاه شعار‌هایی در محکومیت این حکم سر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه آمریکایی «هیل»، معترضان به حکم دیوان عالی آمریکا برای ادامه اجرای فرمان ضدمهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، علیه اتباع ۷ کشور عمدتاً مسلمان، با تجمع در خارج از ساختمان دادگاه و با حمل دست‌نوشته‌هایی در محکومیت این اقدام، علیه سیاست‌های ضدمهاجرتی آمریکا شعار سر دادند.

معترضان با حمل دست نوشته‌هایی در محکومیت فرمان ضدمهاجرتی ترامپ در ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور عمدتاً مسلمان –از جمله ایران – به آمریکا، شعارهایی با مضمون «نه ممنوعیت مسافرتی، نه دیوار» سر می دادند.

تجمع معترضان به حکم دیوان عالی آمریکا در تأیید فرمان ضدمهاجرتی ترامپ در مقابل ساختمان این دادگاه

تجمع معترضان به حکم دیوان عالی آمریکا در تأیید فرمان ضدمهاجرتی ترامپ در مقابل ساختمان این دادگاه

دیوان عالی آمریکا امروز (سه شنبه) با ۵ رأی موافق در برابر ۴ رأی مخالف با ادامه اجرای فرمان ضدمهاجرتی ترامپ علیه اتباع ۷ کشور از جمله ایران موافقت کرد.

جان رابرتس، قاضی ارشد دیوان عالی آمریکا، پس از صدور حکم دادگاه، در اظهاراتی مدعی شد: رئیس جمهور بر اساس یافته های خود و چندین سازمان جهانی و بنا بر صلاحدید، به طور قانونی از اختیارات خود برای توقف موقت ورود اتباع بیگانه به کشور –اتباع بیگانه‌ای که ورود آنها به کشور ممکن بود به ضرر منافع ملی باشد– استفاده کرده است.

رئیس جمهور آمریکا نیز بی درنگ در یک پیام توییتری از صدور این حکم استقبال کرد.

انتهای پیام/

اعتراض به حکم دیوان عالی آمریکا در تأیید فرمان ضدمهاجرتی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار