همایش 'کودکان بانشاط، جامعه پرنشاط' امروز به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور مسئولان سیستان و بلوچستان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زاهدان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معصومه هادی  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در این همایش گفت: مواد مخدر هر روز در دنیا قربانیان زیادی می‌گیرد به طوری که خیلی از خانواده‌ها زیر بار این فشار می‌شکنند.

معصومه هادی افزود: از آنجایی که مواد مخدر به عنوان قاتلی خاموش بیش از همه بر روی کودکان تاثیر می‌گذارد مسئولان این حوزه به عنوان کسانی که عهده دار امر پرورش، تربیت، شکوفایی و سلامت کودکان و نوجوانان هستند وظیفه دارند با سهیم شدن در شادی این قشر، آنان را در مقابل خطرات این پدیده ایمن کنند.

وی تاکید کرد: برای داشتن جامعه‌ای سالم و عاری از خطر و کودکانی با نشاط و دور از مواد مخدر باید با همتی همگانی تلاش کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به استقبال قابل توجه کودکان از این همایش گفت: حضور شمار زیادی از کودکان در این همایش نعمت بزرگی است که نشان از اطمینان خاطر خانواده‌ها به کانون دارد.

وی افزود: ما هم قدردان این اعتماد هستیم و سعی داریم با فعالیت‌های گوناگون فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی محیطی شاداب و امن برای کودکان و نوجوانان فراهم کنیم.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان نیز هدف از اجرای این همایش را گسترش نشاط و شادابی در میان کودکان و خانواده‌ها عنوان کرد.

سعید امیری افزود: همه خانواده‌ها باید در زمینه مبارزه اجتماعی با مواد مخدر احساس وظیفه و مسئولیت بیشتری کنند.

انتهای پیام/ع

همایش کودکان بانشاط  در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار