نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: امسال یک هزار و ۷۱۲ نفر برای شرکت در آزمون سراسری در این دانشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛کمال قانمی نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت:  امسال در خرمشهر، یک هزار و ۷۱۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجه پنج‌شنبه و جمعه، در آزمون سراسری به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه صبح پنج‌شنبه ۱۹۵ داوطلب در رشته ریاضی و فنی و ۲۷۵ داوطلب در رشته علوم انسانی برای شرکت در آزمون سراسری در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر حضور پیدا می‌کنندافزود:عصر پنج‌شنبه نیز ۴۱ داوطلب رشته هنر در آزمون شرکت خواهند کرد.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: صبح و عصر جمعه یک هزار و ۹۲ داوطلب در رشته علوم تجربی و ۹۷ داوطلب در رشته زبان خارجه در دانشگاه به رقابت خواهند پرداخت.

قانمی افزود: باجه رفع نقص از صبح امروز  در دانشکده علوم دریایی دانشگاه فعال شده است و داوطلبان می‌توانند روزانه از 8.30 صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ عصر برای رفع نقص کارت ورود به جلسه به این باجه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ د

برگزاری  آزمون سراسری در خرمشهر

برچسب ها: کنکور ، پذیرش دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.