معاون بهزیستی خراسان جنوبی از بهره مندی پنج هزار و ۶۷۲ نفر از مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد استان در سال گذشته خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ احمدی، معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خراسان‌جنوبی صبح امروز در بازید خبرنگاران از مرکز ترک اعتیاد از بهره مندی پنج هزار و ۶۷۲ نفر از مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد استان در سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین ۸۵ فقره تسهیلات اشتغال به بهبود یافتگان اعتیاد پرداخت شد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ مرکز درمان سرپایی اعتیاد، هفت کمپ ترک اعتیاد و یک مرکز اقامتی بلند مدت (TC)، چهار مرکز کاهش آسیب و یک مرکز سرپناه شبانه در استان فعال است.

معاون امورتوسعه پیشگیری بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه کمک‌هایی برای درمان معتادان پرداخت می‌شود، گفت: سال گذشته ۸۷۳ میلیون تومان در حوزه درمان اعتیاد و کاهش آسیب‌های ناشی از آن به استان اختصاص یافته است که از این مبلغ ۲۱۰ میلیون تومان توسط وزارت کشور تامین شده است.

احمدی افزود: همچنین ۳۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شورای مبارزه با مواد مخدر، ۲۷۳ میلیون تومان بهزیستی کشور و حدود ۷۰ میلیون تومان توسط وزارت رفاه به بهزیستی استان تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه به بهبود یافتگان اعتیاد با توجه به نوع اشتغال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود، گفت: برای حمایت از معتادان بهبود یافته پرداخت تسهیلات پس از گذشت شش ماه از زمان ترخیص از مراکز ترک اعتیاد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

معاون امورتوسعه پیشگیری بهزیستی خراسان جنوبی افزود: ۱۲ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال تسهیلات برای اشتغال بهبودیافتگان مراکز درمان اعتیاد پرداخت شده است.
انتهای پیام/ب


پرداخت تسهیلات برای اشتغال بهبودیافتگان مراکز درمان اعتیاد در خراسان جنوبی

برچسب ها: یهزیستی ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار