نماینده مردم محلات گفت: متأسفانه در سال حمایت از کالای ایرانی برخی از مسئولان برندهای خارجی می‌‌پوشند و به توچال می‌روند.

انتقاد از رئیس جمهور به دلیل پوشیدن لباس‌های خارجی/ آقایان همانطور که به توچال می‌روند، برای پاسخگویی به مجلس بیایندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در جلسه علنی امروز ( سه‌شنبه 5 تیر) با تأکید بر ضرورت پاسخگویی دولتمردان به مجلس، اظهار کرد:‌ ما نمایندگان سوالات بسیار زیادی از رئیس جمهور داریم که باید به مجلس بیاید و در این باره توضیح دهد.

وی ادامه داد: اگر رئیس جمهور و وزرا برای پاسخ به این سوالات به مجلس بیایند، هم در کشور آرامش ایجاد می‌شود و هم ما از اقدامات آنها آگاه می‌شویم.

سلیمی با اشاره به اینکه مدت‌هاست طرح سوال از رئیس جمهور را مطرح کرده‌ایم اما موفق نمی‌شویم، گفت: آقایان که به توچال می‌روند، خب یک جلسه هم به مجلس تشریف بیاورند تا ما در محضر مبارکشان باشیم.

نماینده مردم محلات داد: در سال حمایت از کالای ایرانی برخی از مسئولان برندهای خارجی تن می‌کنند و ای کاش حداقل لباس ایرانی می‌پوشیدند.

علی مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به اظهارات این نماینده مجلس گفت: آیین نامه دست نمایندگان را باز گذاشته است و آنان می‌توانند از رئیس جمهور و وزرا سوال بپرسند.

وی با اشاره به اینکه وقتی نمایندگان امضاهای سوال از رئیس جمهور را پس می‌گیرند ما چه کاری باید انجام دهیم، تصریح کرد: نمایندگان اگر در طرح سوال از رئیس جمهور مستحکم باشند، انجام می‌شوند همان طور که در مجلس هشتم این کار را انجام دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار