مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در استان بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان حمیدرضا پناه اظهار داشت: استان بوشهر دارای بیش از دو هزار تعاونی فعال است که ظرفیت بسیار خوبی برای استان در این عرصه محسوب می‌شود.

وی از برگزاری سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این جشنواره در گرایش‌های کشاورزی، صنعتی، معدنی، خدماتی، فراگیر ملی، حمل ونقل، سهامی عام، فرش دستباف، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، زنان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، سهامی عام و دانش بنیان و ... برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از شناسایی و معرفی الگو‌های برتر بخش تعاون به عنوا نیکی از اهداف برگزاری این جشنواره نام برد و بیان کرد: زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان بوشهر از ۲۴ خرداد ماه آغاز شده و تا ۱۶ تیر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و متقاضیان با مراجعه به سایت می‌توانند ثبت‌نام کنند.

پناه با اشاره به برگزاری این جشنواره در شهریورماه امسال در بوشهر، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ تعاونی برای ثبت‌نام در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند و انتشار می‌رود شاهد افزایش تعداد ثبت‌نام کنندگان باشیم.

وی افزود: از جمله شرایط و ویژگی‌های تعاونی‌های برتر می‌توان به فعالیت مناسب طی سه سال اخیر، رعایت حقوق دولتی، داشتن صورت مالی، زیان‌ده نبودن طی سال‌های اخیر و... اشاره کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: حمایت از تعاونی‌های استان را به صورت ویژه در دستور کار داریم و یکی از اولویت‌های ما توسعه فعالیت‌های تعاونی‌ها است.

انتهای پیام/ف

جشنواره تعاونی‌های برتر در استان بوشهر برگزار می‌شود

برچسب ها: کشاورزان ، صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.