احمدی‌لاشکی در جلسه علنی:

وزرای دولت صرفا به مجلس می‌آیند و گزارشی می‌دهند و می‌روند

نماینده چالوس گفت: معمولا مسئولان دولت به مجلس می‌آیند و گزارشی ارائه می‌دهند، اما این گزارش‌ها راهکار حل مشکلات کشور نیست.

ضرورت توجه به دغدغه‌های اقتصادی مردم/ وزرا صرفا به مجلس می‌آیند و گزارشی می‌دهند و می‌روندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم چالوس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 5 تیر)در مخالفت با اصلاح آئین‌نامه داخلی مجلس مبنی بر ضرورت حضور رئیس جمهور و وزرا در مجلس برای ارائه گزارش عملکرد سالانه، اظهار کرد: اینکه ما از وزرا و رئیس جمهور بخواهیم که پاسخگو باشند درست است، چراکه معتقدیم یکی از مشکلات اساسی مجلس، عدم توجه به نظارت است.

وی ادامه داد: اما با توجه به شرایط فعلی، ضرورتی به بررسی اولویت‌دار این موضوع نیست، چراکه مردم دغدغه‌های اقتصادی بسیار زیادی دارند که باید حل آنان در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم چالوس تصریح کرد: مسئولان دولت تاکنون بارها به مجلس آمدند و گزارش دادند و رفتند، اما وضعیت موجود کشور گویای آن است که آنان صرفا گزارشی دادند، اما مشکلات اقتصادی جامعه پابرجاست.

احمدی‌لاشکی گفت: اینکه مسئولان دولت به مجلس بیایند و گزارش دهند، مشکلات حل نمی‌شود، چرا که در این مدت هم به صورت علنی و غیرعلنی آمدند و صحبت کردند، اما همچنان مشکلات حل نشده است.

وی خاطرنشان کرد: ما برای قانونگذاری زمان کمی داریم و به جای گفتن و شنیدن، بهتر است موضوعات مهم در دستور کار مجلس قرار گیرد و به صدای مردم توجه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار