دیدار تیم های روسیه و اروگوئه در چارچوب هفته سوم رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده آمریکای جنوبی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم های روسیه و اروگوئه در ورزشگاه استادیوم کاسموس سامارا به مصاف هم رفتند که تقابل این ۲ تیم با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان تابارز به پایان رسید.

سوارز، دنیس چریشف ( گل به خودی ) و کاوانی گلزنان نماینده آمریکای جنوبی در این بازی بودند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

ترکیب روسیه:

ایگور آکنیف، ایلیا کوتپوف، سرگئی ایگناشویچ، ایگور اسمولینکوف، فدور کودریاشف، رومن زوبنین، یوری گازینسکی، الکساندر سامدوف، دنیس چریشف، الکسی میرانچوک و آرتم ژیوبا

ترکیب اروگوئه: 

فرناندو موسلرا، سباستین کوتس، دیگو گودین، مارتین کاسرس، لوکاس توریرا، ماتیاس وسینو، رودریگو بنتانکور، ناهیتان ناندز، دیگو لاکسالت، لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی

در این مسابقه از ابتدا بازی، شاگردان تابارز توپ و میدان را در اختیار داشتند و حملات پی در پی نیز انجام دادند تا اینکه در دقیقه ۱۰، خطایی در پشت محوطه جریمه برای اروگوئه ای ها رخ می دهد و سوارز با شوت زمینی و تماشایی، آن را به گل تبدیل می کند. در ادامه هم آبی پوشان دست از حمله برنداشتند و حملات زیادی را انجام دادند و روسیه در صدد استفاده از ضد حمله بود که به هدفش نرسید و در دقیقه ۲۳ گل دوم را دریافت کردند. ضربه از راه دور، لاکسالت، هافبک اروگوئه به چریشف برخورد کرد و با تغییر مسیر به کنج دروازه ایگور آکینفیف رفت.

روس ها با حمایت هواداران شان در صدد کسب امتیاز و کامبک بودند اما با اخراج ایگور اسمولنیکوف د ر دقیقه ۳۶، آب سردی رو پیکر آنها بود تا مسابقه با همین نتیجه در نیمه اول به پایان برسد. در نیمه دوم هم ۲ تیم حملات زیادی کردند اما به جایی نرسید تا اینکه ادینسون کاوانی در دقیقه ۹۰ روی توپ ریباند گل سوم تیمش را به ثمر رساند و اروگوئه با ۹ امتیاز کامل راهی مرحله حذفی شد.

در این گروه، شاگردان تابارز با ۹ امتیاز در صدر قرار گرفتند و روسیه با ۶ امتیاز در رده دوم جای گرفت و به مرحله بعد صعود کرد. عربستان با ۳ امتیاز در رده سوم و مصر بدون امتیاز با جام جهانی وداع کردند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

گزارش لحظه به لحظه/ اروگوئه 3 - روسیه صفر + عکس

ترکیب تیم های روسیه و اروگوئه اعلام شد

بز پیشگو ، پیروزی روسیه بر اروگوئه را پیش بینی کرد

انتهای پیام/

اروگوئه مقتدرانه به مرحله حذفی جام جهانی صعود کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار