سرپرست استانداری کرمان گفت: بانک‌ها تا دو ماه آینده حق پیگیری اجرائیه‌های بدهی کشاورزان را ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجوادفدائی سرپرست استانداری کرمان در سومین جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان در سال ۹۷ گفت: این موضوع طی نامه‌ای به بانک‌ها ابلاغ شده است که تا دو ماه آینده برای صدور و پیگیری اجراییه‌های بدهی کشاورزان اقدامی انجام ندهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه بعضا برنامه ریزی برای گرفتن اعتبارات را در زمان خود انجام نمی‌گردد، گفت: دستگاه‌ها هر اقدامی که درباره مسائل آب و سایر پروژه‌ها می‌خواهند انجام دهند باید تا پایان شهریور ماه اعلام کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری کرمان نیز در این نشست گفت: برای کوتاه کردن مسیر اجرای پروژه ها، روسای تمامی دستگاه‌ها مکلف به حضور جلسات هستند و در صورت عدم امکان حضور باید نماینده تام الاختیار خود را معرفی کنند.

حمید ملانوری افزود: درباره موضوع آب جدای از مباحث مطرح شده در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان، در جلسات همیاران آب و کارگروه سازگاری با کم آبی و شورای حفاظت از منابع آب بررسی‌های تخصصی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: مدیریت منابع آب و مدیریت مصرف آب از موضوعات جدید در استان کرمان است.

ملانوری اظهار کرد: لازم است که تمامی رسانه ها، دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی کمک کنند تا موضوع مصرف آب و مدیریت مصرف آب به صورت جدی مد توجه قرار گیرد.

وی یاداور شد: نامه‌ای به مدیریت شعب امور بانک‌ها ارسال شده تا دو ماه آینده هیچ اقدامی برای وصول مطالبات خود در بخش کشاورزی انجام ندهند تا در شورای مدیریت بحران این موضوع بررسی شود.

انتهای پیام/ی

موضوع بدهی کشاورزان در شورای مدیریت بحران بررسی می شود

برچسب ها: استانداری ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.