وزیر اطلاعات گفت: اگر منافع ایران تامین نشود، به جایگاه قبلی خود در مسئله هسته‌ای یا فراتر از آن برمی گردیم.

اگر منافع ایران تامین نشود، به جایگاه قبلی خود در مسئله هسته‌ای برمی گردیمبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود علوی وزیر اطلاعات در بازدید از تأسیسات هسته‌ای نطنز (شهید احمدی‌روشن) در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم از دیداری که انجام دادم و می‌توانم وضعیت را با دیدار قبلی مقایسه کنم و حاصل زحمات، مجاهد‌ت‌های کارکنان فرهیخته این مجموعه را مستقیم مشاهده کنم؛ زحمات کاملا محسوس است.

وی ادامه داد: در قالب تحقیق و توسعه کارهای ارزشمندی صورت گرفته و آمادگی‌های بسیار خوبی داریم، با توجه به این آمادگی‌ها و فرمان مقام معظم رهبری در زمینه فعال شدن 190 هزار سو یک امر دست یافتنی است و این فرزندان ایران اسلامی این فرمان را با توانمندی‌های خود انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: دشمن عملا از عهدشکنی خود پشیمان خواهد شد و حتی اگر به فرض به نیت به زانو درآوردن ملت ایران کارهایی بکند اما مردم زانو نخواهند زد و تا الان هم نتوانسته این کار را بکند؛ این آرزویی است که به گور خواهد برد.

وزیر اطلاعات بیان کرد: ‌با حفظ تعهد نسبت به برجام و تا زمانی که دیگر اعضا کارشکنی نکنند و به تعهدات خود عمل کنند کارمان را انجام خواهیم داد و اگر عهدشکنی کنند و منافع جمهوری اسامی ایران تأمین نشود و منافع ما در خروج از برجام باشد باید بدانند که برجام در ایران به مو بند است و ما نه تنها به زودی می‌توانیم به جایگاه قبلی در بحث هسته‌ای برسیم بلکه فراتر هم می‌توانیم برویم.

علوی خاطر نشان کرد: به همت همین مجتمع شهید احمدی روشن. تبریک و خسته نباشید می‌گویم به مقام معظم رهبری و مسئولین و مقامات نظام به خاطر این فرزندان نخبه که با مجاهدت خود کشور را به بالندگی می‌رسانند.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: وزیر اطلاعات ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار