رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: گشت‌های مشترک بازرسان با تعزیرات حکومتی برای نظارت بر قیمت و عرضه کالا در استان افزایش یافته است.

افزایش گشت‌های مشترک بازرسان با تعزیرات حکومتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی با بیان اینکه علت افزایش قیمت برخی از کالا‌ها در بازار از طرف تولید کننده نبوده و واسطه‌های غیر رسمی هستند افزود: در همین راستا گشت‌های مشترک بازرسی تشکیل شده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده شاهد ثبات قیمت مرغ و حبوبات در هفته گذشته در بازار بوده‌ایم، همچنین قیمت شکر کاهش یافته است که اثر بخشی نظارت‌ها را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه علت افزایش قیمت برخی از مصالح ساختمانی در استان ناشی از افزایش هزینه حمل و نقل و ناوگان بار بوده است عنوان کرد: قیمت سیمان خاکستری و سفید در هفته گذشته سه درصد افزایش یافته، ولی سایر مصالح ساختمانی از ثبات قیمتی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده ویژه گران‌فروشان و رسیدگی به شکایات مردمی افزود: شکایت مردمی از طریق تلفنی، حضوری و کتبی قابل طرح و بررسی است.

حسینی‌محمدی خاطرنشان کرد: در اردیبهشت ماه امسال ۲۰۷ فقره شکایت از واحد‌های صنفی واصل شد که ۵۰ درصد آن‌ها قابل رسیدگی بود و پس از تشکیل پرونده قضایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

انتهای پیام/م

گشت‌ براي نظارت بر قیمت و عرضه کالا در استان افزایش یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.