سرپرست فرمانداری دیلم استان بوشهرگفت: با اجرای طرح خدمات روستایی درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ۹۴ درصد روستا‌های این شهرستان از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

۹۴ درصد روستا‌های دیلم از اینترنت پرسرعت برخوردارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد طاهری روز دوشنبه درنشست بررسی آخرین وضعیت ارتباطات و مخابرات این شهرستان افزود: توسعه زیرساخت تلفن ثابت در شهر‌های دیلم و امام حسن باهمکاری شهرداری بزودی انجام و مطالبات مردم دراین حوزه برطرف خواهد شد.

وی اظهارداشت:با توجه به تراکنش بالای بازاریان از دستگاه‌های خود پرداز، نیاز به دسترسی و خدمات دهی بیشتر بویژه در ایام تعطیلات دارند که بدین منظور طرح فیبر نوری بازار مرکزی دیلم (بازار کویتی) اجرا خواهد شد.

سرپرست فرمانداری دیلم بر بررسی دقیق وضعیت آنتن دهی اپراتور‌های تلفن‌های همراه در راه‌های برون شهری تاکید کرد و گفت: بخشداران این شهرستان درمورد امکان راه اندازی مجدد چهار دفتر تعطیل شده خدمات ارتباطی در روستا‌ها باهمکاری پست بانک اقدام کنند.
وی، توجه به سلامت جامعه را از اولویت‌های دولت دانست و افزود: برای حل مشکل پارازیت دربرخی نقاط شهر، وضعیت تداخل رادیویی (پارازیت) با همکاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در اسرع وقت بررسی می‌شود.

طاهری، خواستار اضافه شدن دستگاه خودپرداز در شهر امام حسن و روستای سیاهمکان و اجرای فیبر نوری در روستا‌های بنه خاطر، کنارکوه و بیدو شد و گفت: با اجرای طرح خدمات اجباری روستایی (کنسرسیوم‌های وب و آواسل) اینترنت پرسرعت در روستا‌های این شهرستان توسعه و بهبود می‌یابد.

انتهای پیام/م

اجرای طرح خدمات روستایی درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.