رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز گفت: برخورد 3 دستگاه خودرو تریلر در ابتدای جاده اهواز – اندیمشک سبب مصدوم شدن 2 نفر شد.

آتش پاد علی تراب پور، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع یک فقره سانحه رانندگی اظهار داشت: 48 دقیقه بامداد امروز، دوشنبه 4 تیرماه برخورد 3 دستگاه خودرو تریلر در ابتدای جاده اهواز – اندیمشک به سامانه 125 سازمان گزارش شد.

وی در ادامه افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، 3 دستگاه خودروی اطفا حریق و یک دستگاه خودروی امداد و نجات را با امکانات و تجهیزات تخصصی به محل حادثه اعزام نمود.

آتش پاد تراب پور با اشاره به برخورد 3 دستگاه خودرو تریلر با یکدیگر تصریح کرد: 2 نفر از رانندگان تریلرها مجروح و در اتاقک خودرو گرفتار شده بودند، به گونه ای که قادر به خارج شدن از داخل خودروها نبودند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اذعان داشت: ماموران آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، با ایمن سازی محل حادثه، نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر با استفاده از تجهیزات نجات و با استفاده از ابزار برش قسمت هایی از بدنه تریلرها را بریده و رانندگان مجروح را با احتیاط کامل از داخل اتاقک تریلرها خارج و به امدادگران اورژانس 115 جهت درمان تحویل دادند.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان خواست هنگام رانندگی، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار داده و با سرعت مطمئنه در مسیر حرکت کنند و از انجام هر گونه اعمالی که موجب بروز تصادف شود، خودداری نمایند.

انتهای پیام/گ

مصدوم شدن 2 نفر بر اثر برخورد خودروها

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار