مردم باید برای خرید کالای ایرانی تشویق شوند

استاندار خراسان جنوبی گفت:مردم باید برای خرید کالای ایرانی تشویق شوند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی امشب در کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت:با تشویق مردم برای خرید کالای ایرانی از چرخه تولید داخلی حمایت شده و باعث ایجاد اشتغال برای جوانان این ممکلت می‌شود.


مروج الشریعه ادامه داد: می‌توان با کمک صدا و سیما و ایجاد فرهنگ سازی درست از کالای داخلی حمایت کرد و جلوی قاچاق کالا را گرفت.


مدیر کل صداو سیما خراسان جنوبی هم در این جلسه از کارگروه تبلیغاتی ک. در سال ۹۶ انجام شده خبر داد و گفت::برای فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا در حوزه رادیویی ۱۵ عنوان برنامه، در حوزه سیما ۱۳ عنوان برنامه تلویزیونی و در حوزه اطلاعات و اخبار ۱۰۷ دقیقه گزارش خبری تولید شده است.


آینه دار از تشکیل ده جلسه کمیته فرهنگی با حضور معاونان و مدیران خبر داد و افزود: هدف از این جلسات حمایت از کالای داخلی و جلوگیری از قاچاق بوده است.


وی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای حمایت از کالای داخلی در سال جاری ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سه حوزه صدا، سیماو خبر امسال در حوزه رادیو ۱۵ عنوان برنامه، در سیما ۸ عنوان برنامه و در خبر ۳۵ گزارش در موضوعات پیامد‌های ورود کالای قاچاق، پیامد مصرف کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی تولید خواهد شد.

انتهای پیام/ب

حمایت از تولید کالای ایرانی با فرهنگ سازی درست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.