تیم‌های ژاپن و سنگال در چارچوب هفته دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف هم رفتند که تقابل این دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت.

نتیجه و خلاصه دیدار تیم‌های ژاپن و سنگالبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب هفته دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و از گروه هشتم مسابقات، تیم‌های ژاپن و سنگال در ورزشگاه ایکاتنبورگ به مصاف هم رفتند که تقابل این دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ترکیب ژاپن:

کاواشیما، شوجی، ناگاتومو، شیباسکی، هاراگوچی، کاگاوا، اینویی، اوساکو، هاسبه، ساکایی و یوشیدا

ترکیب سنگال:

ندیایه، پاپا اندیایه، کولیبالی، گانا، سانه، مانه، سابالی، احمداندیایه، اسماعیلا، واگوی و نیانگ

در ابتدای بازی، نماینده آفریقا توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات پی در پی را انجام می‌داد، اما مدافعان ژاپن به خوبی دفاع می‌کردند و در برخی مواقع ضد حمله‌هایی را با بازیکنان سرعتی شان انجام می‌دادند، اما به جایی نرسید تا اینکه در دقیقه ۱۱ روی اشتباه کاواشیما، سادیو مانه نخستین گل بازی را به ثمر رساند.

پس از دریافت گل، نماینده آسیا بازی را در دست گرفت تا اینکه در دقیقه ۳۴ اینویی هافبک سامورایی‌ها (لقب تیم ملی ژاپن) با ضربه‌ای زیبا بازی را یک بر یک کرد و نیمه نخست با همین نتیجه پایان یافت.

در نیمه دوم هم مانند ۴۵ دقیقه اول، سنگالی‌ها روی دروازه ژاپن حملات زیادی انجام دادند و در دقیقه ۷۱ توسط واگوئه به گل رسیدند، اما شادی آن‌ها زیاد به طول نکشید و هوندا، بازیکن تعویضی آسیایی‌ها با ضربه‌ای درون محوطه جریمه حساب کار را ۲-۲ کرد و این مسابقه با همین نتیجه پایان یافت.

سنگال و ژاپن با این نتیجه ۴ امتیازی شدند و در رده اول و دوم جدول قرار گرفتند. در دیگر دیدار این گروه قرار است تیم‌های کلمبیا و لهستان از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم بروند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

ژاپن ۲- سنگال ۲/صعود سامورایی‌ها به روز آخر موکول شد

"سادیو مانه" بهترین بازیکن دیدار تیم‌های سنگال - ژاپن

انتهای پیام/

سنگال 2 - ژاپن 2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار