سخنگوی کمیسیون شوراها گفت: برای بررسی مشکلات استان‌ها در حوزه کاری این کمیسیون 5 گروه تشکیل شد.

5 گروه برای بررسی مشکلات استان‌ها در کمیسیون شوراها تشکیل شد/ مافی به عنوان نماینده این کمیسیون در شورای عالی استان‌ها انتخاب شداصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در این نشست قرار شد 5 گروه برای بررسی مشکلات استان‌ها با همکاری وزارت کشور و استانداری همان حوزه تشکیل شود.

وی ادامه داد: این گروه‌ها مشکلات هر استان را اولویت‌بندی می‌کنند تا نمایندگان بتوانند هر ماه به یکی از این استان‌ها رفته و به صورت میدانی مسائل را بررسی کنند.

سلیمی تصریح کرد: در نشست امروز همچنین قرار شد خانم مافی به عنوان نماینده کمیسیون شوراها در جلسات کمیسیون عالی شورای عالی استان‌ها حضور یابد و گزارشات خود را به ما ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون شوراها با اشاره به بررسی طرح استبصاریه‌ای درباره حسابرسی یا رسیدگی کلیه حساب‌های درآمد، هزینه‌ و سایر دریافتی‌ها و پرداختی و صورت‌های مالی شهرداری‌ها توسط دیوان محاسبات کشور هم گفت: این استفساریه در جلسه کمیسیون شوراها تصویب شد و قرار است به صحن علنی ارائه شود.

سلیمی بیان کرد: طرح استفساریه‌ دیگر درباره وضع عوارض توسط شوراهای اسلامی به استناد بند 16 مواد 71 و 77 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال 75 و ماده 30 آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها هم امروز بررسی شد که قرار شد در کمیته مخصوص در این کمیسیون بررسی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار