با پیگیری آغاز عملیات اجرایی طرح تراکتورسازی شرکت فرگوسن انگلستان در زنجان ، شاهد ورود صنعت خودروسازی برای نخستین بار به استان زنجان خواهیم بود.

پای صنعت خودرو سازی به زنجان باز می شود/پیگیری اجرای طرح تراکتورسازی شرکت فرگوسن انگلستان در استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نمایندگان مجلس طی جلساتی با وزارت صنعت ،معدن و تجارت رایزنی های لازم را انجام داده و مجوز آغاز فعالیت و کلنگ زنی این مجموعه را اخذ نمایند.

وی افزود: در همین خصوص استاندار زنجان نیز شخصا موضوع را پیگیری و مراحل انجام کار را رصد می کند.

فغفوری ادامه داد : پیش بینی می شود در صورتی که تائیدیه نهایی اخذ گردد بلافاصله پروژه آغاز و در نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به تولیدات این واحد عنوان کرد : پیش بینی شده است تراکتور های تولیدی این واحد تراکتورهای سنگین باشد که برای نخستین بار در کشور تولید خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان در خصوص زمین اختصاص داده شده برای این واحد گفت : 6 هکتار زمین به این واحد در شهرک صنعتی نوآوران زنجان اختصاص داده شده است که فاز اول این پروژه در 2 هکتار اجرایی خواهد شد.

وی افزود : میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای راه اندازی و تولید این واحد 35 میلیون یورو می باشد که برای اجرای فاز اول 200 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ن


پیگیری  عملیات اجرایی طرح تراکتورسازی شرکت فرگوسن انگلستان در استان زنجان

 

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.