صداوسیمای مرکز قزوین در برنامه‌های «نبض»، «بی حاشیه»، «ایران ساخت» و «ایران ۶۲۶» از کالای ایرانی حمایت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ بگفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، رویکرد این برنامه‌ها حمایت از کالای ایران، بررسی مسائل اقتصادی و تولیدی استان است.

اکبری افزود: دراین برنامه‌ها مسائل مربوط به اقتصاد استان، توانمندی‌های صنعتی، تولیدی، معیشت خانواده، کشاورزی، خدمات و مسکن استان و همچنین ظرفیت‌ها و چالش‌های این بخش‌ها بررسی و تبیین می‌شوند؛ تا هندسه‌ی اقتصادی استان به مخاطبان معرفی شوند.

وی اضافه کرد: در این برنامه‌ها با فعالان عرصه تولید، صنعت، کشاورزی و تجارت استان مصاحبه و چالش‌های تولید کنندگان، صادر کنندگان، کارآفرینان بررسی و مطرح می‌شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: برنامه «نبض» به تهیه کنندگی بابک حسینیان و سید مهدی حسین زاده حسینی ۴ روز در هفته از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در حوزه اقتصاد و فرهنگ و اجتماع از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

اکبری اضافه کرد: برنامه «بی حاشیه» هم به تهیه کنندگی اسماعیل صادقی روز‌های شنبه ساعت ۲۱ از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

وی گفت: برنامه «ایران ۶۲۶» به سفارش معاونت صدای استان‌ها تولید و در جدول پخش برنامه‌های شبکه‌های رادیویی ملی قرار می‌گیرد.

به گفته مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، این برنامه رادیویی روز‌های دوشنبه ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه از صدای قزوین پخش می‌شود که تهیه کننده‌ی هر دو برنامه مرتضی نوری زاده است.

انتهای پیام/

حمایت از کالای ایرانی در برنامه های شبکه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.