نماینده جنبش امل در ایران گفت: شهید چمران نمرده است، زیرا به آغوش شهادت رفته و در زندگی حقیقی سیر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صلاح فحص، نماینده جنبش امل در ایران بیان داشت: هیچ کس قدر شهید چمران را به اندازه امام موسی صدر نشناخت و او اعتقاد داشت باید دانشمندانی را تربیت کرد که به شهادت ایمان داشته باشند؛ شهید چمران نمرده است زیرا به آغوش شهادت رفته و در زندگی حقیقی سیر می‌کند.

وی  افزود: شهید چمران شعار عشق و ایمان را برافراشته است و شهید از مرگ نمی‌ترسید چرا که ایشان هنرهایی داشت که کمتر در هنرمندهای حرفه‌‌ای ژرف می‌شد؛ دانشمند و متفکران او را دوست داشتند و از تمام گروه‌ها و احزاب به او حسادت می‌کردند.

صلاح فحص عنوان کرد: جوانان راه را با شهید چمران روشن می‌سازند و از جهاد، فداکاری و صبر می‌آموزند و  پس از پیروزی انقلاب، چمران به ایران می‌آید و تعدادی از نیروهای جنبش امل با چمران همراه می‌شوند .

نماینده جنبش امل در ایران ادامه داد: برای آن ها تفاوت نمی‌کند که در کجای این دنیا جهاد کنند، چه در برابر اسرائیل و مقابل صدام عراق باشد؛ شهادت در اسرائیل یا دهلاویه، مهم اطاعت از ولی فقیه و رهبر است.

وی افزود: با مرور تجربه زندگی شهید چمران به علم، هنر و جسمی که خداوند به او بخشیده پی می‌بریم اما او تکامل را انتخاب و همه این راه پیمود تا اینکه زندگی او به شهادت آراسته شد.

صلاح فحص  در پایان گفت: تکامل بهشت یا سقوط و جهنم 2 اراده و مسیر انسان هستند و برای پیمودن راه تکامل، ایمان حقیقی به خداوند داشتن کافی است چرا که انسان شرایط لازم برای رسیدن به این راه را دارد.

انتهای پیام/م

برگزاری بزرگداشت شهید چمران

برچسب ها: شهید چمران ، ولی فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.