عضو شورای شهر تهران گفت: در حالیکه فرصت طلبان ناامیدی را پمپاژ‌ می‌کنند، از فروشنگان انتظار داریم تا بیشتر در کنار مردم باشند.

فروشندگان‌ با انصاف بیشتر در کنار مردم باشند/ از فشار اقتصادی به مردم کاسته شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمود میرلوحی‌ عضو شورای شهر تهران در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر با بیان اینکه فرصت طلبان‌ در کنار دشمنان خارجی در حال پمپاژ‌ یأس و ناامیدی به مردم هستند، در تذکری به وزارت اقتصاد و دارایی تأکید کرد: اگرچه فرصت طلبان‌ تلاش می‌کنند که مردم را ناامید کنند، ولی باید جریان به گونه‌ای باشد که در شرایطی‌ که همه شاهد گرانی‌های موجود و افزایش قیمت طلا و کاهش ارزش پول ملی هستیم‌، از فشار اقتصادی به مردم کاسته شود.

وی افزود: از اصناف‌ و فروشندگان‌ انتظار می‌رود با انصاف بیشتر در کنار مردم باشند و اجازه ندهند که این ناهنجاری‌ها به اقتصاد کشور ضربه بزند‌.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ما توانستیم در صادرات غیر نفتی به تراز مثبت برسیم خاطرنشان کرد: با این حال می‌بینیم که به صورت بی رحمانه‌ای جیب مردم خالی می‌شود. لذا باید ساز و کار مناسب‌تری تمهید شود تا به کاهش صف‌های خرید دلار و ساماندهی بنگاه‌های خرید خودرو منجر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۷
هر فروشنده ای بیشتر از عرف قبل از گرون شدن دلار رو خرید جنساش بکشه انشالله خرج سرطان و مالاریاش بشه پولاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۳ تير ۱۳۹۷
فشار اقتصادی چرا باید کاسته شود ؟ چطور باید کاسته شود؟ . در حالی که بعضی ها فعلا رو موج سوارن و دارند میتازند و کسی هم زورش بهشون نمیرسه؟