آزمون کنکور سراسری سال ۹۷ در استان هرمزگان، همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان برگزار می‌ شود.

محمد امین پور رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در گفتگو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس،  گفت:آزمون کنکور سراسری سال ۹۷ در استان  همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان در روز‌های پنج شنبه هفتم و جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌ شود.

وی افزود: آزمون عمومی و اختصاصی کلیه گروه‌های آزمایشی پنجگانه بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده در صبح و بعداز ظهر روز‌های پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیرماه در شهر‌های بندرعباس، بستک، بندرلنگه، پارسیان، حاجی آباد، قشم، جاسک، سیریک، رودان، بندرخمیر و میناب برگزار خواهد شد.

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت:در مجموع ۱۷۰ هزار و ۴۱ داوطلب شرکت کننده در کنکور سراسری امسال هستند که آموزش و پرورش متولی برگزاری آن است.

امین پورافزود:از این تعداد ۸هزارو ۹۶ نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی ۱هزارو ۸۴۰ نفر در گروه آزمایشی ریاضی فیزیک ۴هزارو۳۲۰ نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی ۱هزارو ۰۶ نفر در گروه آزمایشی هنر و ۱هزارو ۷۳۹ نفر در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی به مدت ۲ روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کارت ورود به جلسه داوطلبان شرکت کننده در گروه‌های مختلف آزمایشی از امروز تا چهارشنبه۶ تیر از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دریافت خواهد بود.

انتهای پیام/ف

آزمون سراسرای سال ۹۷ در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار