هاشمی رفسنجانی گفت: باید در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و بیگانگان ایستادگی کنیم و صدای واحد داشته باشیم.

باید در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا صدای واحد داشته باشیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه باید در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و بیگانگان ایستادگی کنیم و صدای واحد داشته باشیم، اظهار کرد: شأن و اقتضای ایران، خواسته همه دلسوزان کشور است.

وی افزود: حفظ شأن و اقتدار ایران، خط قرمز و خواسته همه دلسوزان کشور است، نباید به گونه‌ای موضع بگیریم که در برابر زیاده خواهی‌ها و بدعهدی‌های دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی متزلزل جلوه کنیم، باید در برابر بیگانگان صدای واحدی از ایران به گوش برسد، صدایی که مدافع منافع و اقتدار ملی باشد، صدایی که با اتحاد و وفاق همه دلسوزان کشور بلندتر و قوی‌تر خواهد بود.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به در پیش بودن مسابقه فوتبال کشورمان با تیم پرتغال برای ملی‌پوشان آرزوی موفقیت کرد و گفت: جام جهانی موجب شد درهای استادیوم آزادی به روی خانواده‌ها باز شود که در این خصوص از آقایان حق‌شناس و نظری که این موضوع را پیگیری کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: شهروندان تهرانی می‌توانستند در محلی مناسب اوقات فراغت خود را در کنار هم بگذراند و امیدواریم درها همچنان باز بماند.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته سالروز درگذشت دو شخصیت برجسته تاریخ معاصر را داشتیم،تصریح کرد: یکی از آن‌ها دکتر علی شریعتی جامعه شناس انقلاب بود که با موج نفوذی که در فضای دانشگاه‌ها و محافل روشنفکری ایجاد کرد، به پیروزی انقلاب کمک کرد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: همچنین سالروز شهادت مصطفی چمران بود که ایشان هم از مدیران برتر و کارآمد جمهوری اسلامی به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار