مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان از بهبود وضعیت پرواز همدان- تهران خبر داد و گفت: بعد از ایام ماه مبارک رمضان تنها 2 پرواز همدان- تهران لغو شده و بقیه انجام پذیرفت.

 رونق در پرواز همدان - تهرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی افتخاری با بیان اینکه پرواز دیروز همدان- تهران نیز انجام گرفت، اظهار کرد: متأسفانه پرواز همدان- تهران با کمتر از 30 مسافر انجام می‌شود که این پرواز در اواخر ماه مبارک رمضان لغو شده بود اما بعد از این ایام دوباره فعال شده و بیشتر پروازها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس مهلتی که شرکت هواپیمایی به فرودگاه همدان داده بود باید ظرف 2 ماه 50 درصد پرواز را تأمین می‌کردیم، تصریح کرد: متأسفانه نتوانستیم مسافران پرواز همدان- تهران را به 50 درصد برسانیم و همه پروازها با کمتر از 30 مسافر انجام شده است.

افتخاری درباره ادامه پرواز همدان- تهران، یادآور شد: ادامه پرواز همدان-تهران بستگی به نظر استاندار همدان و استقبال همدانی‌ها از این پرواز دارد.

وی با بیان اینکه پرواز همدان- مشهد و همدان- کیش وضعیت بسیار عالی دارند، گفت: پروازهای همدان- مشهد و همدان- کیش روزهای شنبه و سه‌شنبه هر هفته صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/د.ا

پرواز همدان - تهران رونق گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار