فرمانده انتظامی پلدختر از کشف چهار میلیاردو ۷۵۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در محور‌های ارتباطی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، ماموران انتظامی پلدختر با تشدید کنترل خودرو‌های عبوری ۲ خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه پل تنگ میانکوه شرقی و معمولان پس از هماهنگی با مقام قضایی این خودرو‌ها شامل یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه کامیونت ایسوزو را در محور‌های ارتباطی شهرستان توقیف کردند.

فرمانده انتظامی پلدختر افزود: پس از بازرسی خودرو‌های توقیفی محموله‌های قاچاق بدون مجوز گمرکی شامل پنج دستگاه لباسشویی، ۱۴ دستگاه کولر، ۵۶ هزار و ۹۶۰ قطعه آچار و پیچ گوشتی، ۶۱ هزار و ۳۰۰ قطعه انواع ابزارآلات ساختمانی و یکهزار و ۴۴۰ قطعه لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شد.

وی ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان چهار میلیارد و ۷۵۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه سه نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ عبدالوند گفت: فرماندهی انتظامی پلدختر در راستای تحقق فرمایشات فرماندهی کل قوا تمام توان و تلاش خود را در اجرای طرح‌های مبارزه با ورود کالای خارجی به کار خواهد گرفت و با این پدیده شوم که موجب خدشه به اقتصاد کشور و شیوع بیکاری در جامعه می‌شود با قاطعیت و بدون اغماض مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/م

بیش از ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در پلدختر کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار