شهردار بهار گفت: مجموعه جزیره شادی و شهر بهار در ایام برگزاری جشنواره اسب اصیل عرب آمادگی میزبانی از 45 هزار نفر را دارد.

میزبانی از 45 هزار نفر در جشنواره اسب اصیل عرببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن رمضانی  شهردار شهر بهار با اشاره به اهمیت توریسم و گردشگری بیان کرد:  توریسم و گردشگری یکی از موضوعات مهم  در درآمدزا است و  استان همدان و شهر بهار از ظرفیت‌های گسترده ای در بحث گردشگری و توریسم دارند که باید به نحو احسنت مورد استفاده و توجه قرار گیرد.

 وی با اشاره به مجموعه جزیره شادی بیان کرد:شهر بهار و موقعیت این منطقه یک پتانسیل ملی و کشوری است و پروژه جزیره شادی می‌تواند برای مردم کشور خدمات مختلفی را در فصول مختلف ارائه دهد.

شهردار بهار با بیان اینکه مجموعه جزیره شادی به صورت کامل از سوی بخش خصوصی تامین هزینه و اداره می شود گفت:  پروژه جزیره شادی که در شهرستان بهار تاسیس شده یک ظرفیت متعلق به کل کشور است و در این مجموعه چندین جشنواره  سراسری برگزار شده است.

رمضانی در ادامه افزود: برنامه‌های متنوعی مانند جشنواره ماهیگیری با حضور 13 استان و جشنواره اتومبیل‌های کلاسیک در این مجموعه برگزار شده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه و مسابقات سوارکاری نیز در این مجموعه برگزار شده و در کنار صنایع دستی و سنتی یکی از جاذبه‌های گردشگری و حتی صنعتی و حرفه‌ای شهرستان بهار است.

شهردار بهار با بیان اینکه  شهرستان  بهار با قرار گرفتن در مسیر عراق، ترکیه و استان‌های غرب کشور و شهر جهانی لالجین از ظرفیت مناسب گردشگری برخوردار است گفت:  با برنامه ریزی و مدیریت درست می توان سرمایه گذار و توریسیم قابل قبولی در این منطقه جذب کرد.

رمضانی با بیان اینکه در جشنواره اسب اصیل عرب بلیت فروشی نمی‌شود و بازدید از آن رایگان است گفت: پیش بینی شده  از جشنواره 45 هزار نفر دیدن کنند که  ما خود را برای پذیرایی از 15 هزار به صورت روزانه آماده کردیم.

رضا اسدی مدیر مجموعه جزیره شادی نیز در این نشست خبری گفت: مجموعه جزیره شادی از مجموعه های تاتیر گذار در کشور است که در 4 فاز به بهربرداری خواهد رسید.

وی در ادامه بیان کرد، مجموعه کارتینگ و پارک آبی فاز اول و دوم پروژه جزیره شادی است که در صورت  حضور و ادامه همکاری مجموعه پارک آبی تا 8 ماه آینده آماده بهربرداری خواهد بود.

اسدی با بیان اینکه وسعت جزیره شادی 6 هزار و 600متر است گفت: این مجموعه در 2 فاز ویژه خانم ها و آقایان در نظر گرفته شده است.

مدیر مجموعه جزیره شادی با اشاره به فاز سوم این مجموعه بیان کرد: ساخت مرکز اقامتی با 80 سوئیت و 2 هتل آپارتمان نیز در دستور کار مجموعه قرار دارد.

وی در ادامه افزود: ساخت یک مرکز خرید و سالن نمایشگاهی از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده برای مجموعه جزیره شادی است.

اسدی با بیان اینکه مجموعه جزیره شادی در دوره شورای چهارم شهر بهار و شهرداری مورد بی مهری و عدم همکاری قرار گرفت، گفت: این مجموعه در مدت مذکور به مدت 3 سال و 8 ماه تعطیل بود.

مدیر مجموعه جزیره شادی با تاکید بر اینکه هیچ تخلفی از سوی مجموعه صورت نگرفته است بیان کرد: از اوایل سال جدید و با مجموعه شورای پنجم و شهردار بهار کار خود را آغا کردیم.

وی با بیان اینکه مجموعه از سال 91 تحوبل داده شدو قرار بود طی ده سال به بهربرداری کامل برسد گفت: متاسفانه با عدم همکاری مسئولان از برنامه زمان بندی عقب هستیم.

اسد ی با بیان اینکه تا کنون بیش از 32 میلیارد تومان برای مجموعه جزیره شادی هزینه شده است، گفت: گل بودجه در نظر گرفته شده برای مجموعه 70 میلیارد تومان است که با توجه به افزایش قیمت ارز تا 150میلیارد تومان خواهد رسید.

انتهای پیام/د.ا

میزبانی روزانه از 15 هزار نفر در جشنواره اسب اصیل عرب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.