مدیر برق بخش‌های دشتیاری و پلان چابهار گفت: چهار روستا (بازار محمد کریم، عثمان بازار، مچکور و خلیل آباد) این شهرستان از نعمت روشنایی برق بهره‌مند شدند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وحید غلامیان مدیر برق بخش‌های دشتیاری و پلان چابهار   اظهار داشت: برای برقرسانی به این روستا‌ها چهار میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال هزینه شده است.

وی نصب پنج دستگاه ترانسفورماتور، اجرای سه کیلومتر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار و چهار کیلومتر و ۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط را از دیگر اقدامات برای برقرسانی به روستا‌های یادشده عنوان کرد.

مدیر برق دشتیاری و پلان اظهار داشت: در طول یک سال گذشته با صرف بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اقدامات خوبی برای بهبود خدمات برق در بخش‌های دشتیاری، تلنگ و پلان انجام شده است.

وی گفت: برای رفع افت ولتاژ برق بخش پلان و مرکزی بیش از سه میلیارد تومان هزینه شده است.

غلامی بیان کرد: چهار روستای زیر پنج خانوار و یک روستای بالای ۱۰ خانوار نیازمند برقرسانی و اختصاص اعتبار لازم هستند.

وی از جمله مشکلات حوزه برق در بخش‌های دشتیاری وپلان چابهار را وجود بیش از پنج هزار برق غیرمجاز عنوان کرد و افزود: برق غیر مجاز موجب خسارت سنگین به شرکت برق و سوختن ترانس، افت ولتاژ، پارگی سیم‌های برق و افت ولتاژ برق سایر مشترکان شده است.

وی به بدهی بیش از ۲۲ میلیارد ریالی برق خانگی در بخش‌های دشتیاری، پلان، مرکزی و تلنگ اشاره کرد و افزود: ۳۰ هزار اشتراک برق در بخش‌های پلان و دشتیاری وجود دارد که عدم پرداخت به موقع بدهی موجب کندی اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه برق شده است.

انتهای پیام/ع

۴ روستای چابهار از نعمت روشنایی برق بهره‌مند شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار