رییس اداره راه و شهرسازی لارستان از بهسازی و حذف نقاط پرحادثه در محور جدید لار به زرین‌دشت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی‌اکبر طالبی رییس اداره راه و شهرسازی لارستان گفت: احداث محور جدید لار به زرین دشت و کاهش ۶۰ کیلومتری مسیر بین دو شهرستان اهمیت این محور را دو چندان کرده و باعث افزایش قابل توجه تردد شده است.

وی افزود: طول این پروژه ۶۰ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر آن در حوزه این اداره‌کل قرار دارد و طی چند ماه اخیر اقدامات خوبی در جهت بهسازی و ایمن‌سازی این مسیر انجام شده است.

طالبی ادامه داد: حدود ۹ کیلومتر از مسیر شانه سازی شده و شیب شیروانی آن به صورت استاندارد احداث شده است و جهت هدایت آب بیش از ۲۵۰۰ متر کانال ساخته شده است.

وی اظهار داشت: این مسیر کوتاهترین مسیر برای دسترسی مردم شهرستان زرین‌دشت به بنادر جنوبی کشور است و همچنین مردم زرین دشت می‌توانند با تردد از این محور در کوتاهترین زمان ممکن به فرودگاه بین‌المللی لارستان مراکز درمانی و تجاری لارستان دسترسی داشته باشند و همچنین مردم لارستان برای سفر به شهرستان‌های داراب، فسا استهبان، نیریز نیز از این مسیر تردد کنند.

رییس اداره راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: در این مسیر سه نقطه پرحادثه حذف شده و بیش از ۱۰ نقطه روسازی و زیرسازی آن به طور کامل انجام شده و عملیات خطکشی آن به پایان رسیده است.
انتهای پیام/ر

ایمن سازی نقاط پر حادثه در محور جدید لار به زرین‌دشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.