مجموعه فرهنگی شهید بهشتی در روزبزرگداشت این شهید بزرگوار،با برنامه های همایش بوی بهشت،برپایی نمایشگاه و پخش فیلم ساخته شده در موردوی به استقبال این روز می‌رود

عراقی زاده در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به برنامه‌های سالروز بزرگداشت شهید بهشتی اظهار کرد:بعد از ظهر روز پنج‌شنبه هفتم تیرماه همایش بوی بهشت واقع در کتابخانه مرکزی ساعت 5 تا 8 شب با سخنرانی آقای دکتر اکرمی  که از هم دوره‌ای های شهید بهشتی است،برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای شهید بهشتی افزود:نمایشگاه خاطرات مصور شهید بهشتی از پنجم تا هفتم تیرماه ،در کتابخانه‌‌ی مرکزی در نوبت صبح وبعد از ظهر،پذیرای علاقه مندان است.

وی درتوضیح این نمایشگاه افزود:شهید بهشتی در مدت 8سال اقامت در هامبورگ و سفرهایش،عکس‌هایی از مناظر و مکان‌های مختلف تهیه کرد که در قالب نمایشگاه،شامل 50 قطعه عکس به نمایش گذاشتیم.

عراقی زاده به فیلم ساخته شده در مورد شهید بهشتی توسط کارگردان« ایستاده در غبار»اشاره کرد و گفت:این فیلم سینمایی با نام «ترور سرچشمه» به کارگردانی محمد حسین مهدویان که یک سال از ساختن آن می گذرد ،هنوز اکران عمومی نشده و به صورت امانی فیلم را پنجم، ششم و هفتم تیرماه در سه نقطه نگارستان امام خمینی(ره)،حوزه هنری ومجموعه فرهنگی شهید بهشتی واقع در مسجد لنبان پخش می شود.

انتهای پیام/ س

یادواره شهید بهشتی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.